ΕΚΛΟΓΕΣ

Χτες ήτανε η μέρα του α’ γύρου των δημοτικών και νομαρχιακών εκλογών στη χώρα μας!
Στις προηγούμενες εκλογές –όπως στις περισσότερες σχεδόν τα τελευταία χρόνια- ξύπνησα το πρωί με την ησυχία μου, μαγείρεψα, πήγα να ψηφίσω και μετά για καφέ και κουβεντούλα απέναντι μέχρι το μεσημέρι. Το βράδυ ζάπινγκ στα κανάλια για να δω τ΄ αποτελέσματα και να σπάσω και λίγο πλάκα με τα ευφυολογήματα -μετρημένα στα δάχτυλα- τηλεμαϊντανών!
Φέτος όμως για πρώτη φορά απ΄ τα 18 μου δεν άσκησα το εκλογικό μου δικαίωμα! Εγώ που έλεγα αμάν και πότε να γεμίσουν τα φύλλα του εκλογικού μου βιβλιαρίου, για να το δείχνω με περηφάνια κάποτε στην επόμενη γενιά, όπως έβλεπα κι εγώ με δέος του πατέρα μου. Πίστευα -κι ακόμα το πιστεύω- πως για όσα μας αφορούν πρέπει να έχουμε λόγο και να κάνουμε αισθητή την παρέμβασή μας .
Φέτος δεδομένης της τρέχουσας οικογενειακής κατάστασης έχασα την προθεσμία να δηλώσω πως θέλω να ψηφίσω εδώ στην Δυτική Αττική, επειδή τα πολιτικά μου δικαιώματα είναι στην Αρκαδία .

Σκεφτόμενη πως στις δημοτικές πρέπει να διαλέγουμε σύμφωνα με το συμφέρον του τόπου που ζούμε και μη έχουσα διάθεση για συναπαντήματα με παλιούς μου συμπολίτες, προτίμησα να απέχω.
Αντ΄ αυτού εκμεταλλεύτηκα την ευκαιρία για να συναντήσω την
Εύα
για πρώτη φορά να πιούμε καφεδάκι και να τα πούμε δια ζώσης! Έπειτα έκανα μια βόλτα στο Μοναστηράκι, έφαγα -τι άλλο? κεμπάπ 😉 – και γύρισα στο σπίτι.
Ευάκι, πολύ χάρηκα που σε γνώρισα κι από κοντά! Θα τα ξαναπούμεεε! 😉

Υ.Γ. 1 Το μόνο μειονέκτημα είναι πως έφυγα από δω με ήλιο και μέσα ένιωθα όπως οι τουρίστες το Νοέμβρη που γυρνάνε με τα κοντομάνικα, σαν εξωγήινη δηλαδή , μιας κι όλοι φορούσαν μπουφάν! Άρπαξα κι ένα ελαφρύ συνάχι,, αλλά δεν πειράζει! Το βράδυ είδα για πολλοστή φορά το «Γάμο αλά ιταλικά» και τη δραματοποιημένη βιογραφία της Τζ. Γκάρλαντ , άνοιξα μετά την τηλεόραση στα μουγκά σχεδόν .

Υ.Γ.2 Ευτυχώς ο γιατρός μου βγήκε δήμαρχος χωρίς την ψήφο μου! Για νομάρχη θα το σκεφτώ! :Ρ

26 thoughts on “ΕΚΛΟΓΕΣ

  1. sevarose

    Δεν πειράζει ..για μια φορά αφου βγήκε και ο δικο΄ς σου ,,,μια χαρά ..΄άντε καλή εβδομάδα κι από μένα και…. μη »μασάς»΄΄΄΄΄΄΄΄΄γενικώς ξερεις εσύ χεχεχεχε!!!!!!:)

  2. Krotkaya

    κι εγώ την ίδια στάση με σένα έχω για τις εκλογές, αλλά ούτε κι εγώ ψήφισα δυστυχως, λογω ατυχηματος, σνιφ!
    ισως προλαβω τη δευτερη κυριακη (αν υπαρχει για το δημο μας, γιατι νομαρχη βγαλαμε, αν καταλαβα καλα).

    Θελω κι εγω να γνωρισω την Ευα!!!!

  3. renata

    Αείποτε, δυστυχώς ατύχησε η μητέρα μου κι έσπασε σήμερα το χέρι της, οπότε θα μείνω να την προσέχω! 😦
    Καλή σου εβδομάδα! 🙂

    Σέβα μου, μασάω καλά το φαΐ μου, πειράζει? ;))
    Δεν είναι δικός μου, απλά φρέσκο πρόσωπο κι αξιόλογο άτομο!

    Αλκιμήδη μου, καλωσήρθες! Μετά από 16 χρόνια ε; Μπράβο σου! 🙂

    Αλκυονάκι μου, στο ΄χω τάξει απ΄το ποστ της οδού Αδριανού, θυμάσαι; Ειδοποίησέ με την επόμενη φορά κι εγώ θα ‘μαι απίκο! 😉

    Ραλούκα μου, θα έχεις τους λόγους σου! Να το κανονίσουμε, καλή μου! 😉

    Κροτ-ούλα μου, γίνε εσύ καλά και η ψήφος δε θα χαθεί! Έλα, μικρή μου, με το καλό κι όλα γίνονται! 😉
    Έλα στο μσν να σου δώσω το κονέ! 😉
    Φιλιάάάά!

  4. simon says

    Τοκ-Τοκ-Τοκ…
    Καλησπέρα. Απο την Κούριερ είμαι. Φέρνω ένα κουτί Φερέρο Ροσέ για κάποια Renata Blogeridou….
    Ορίστε…
    Υπογράψτε εδώ…
    Καληνύχτα και καλή σας όρεξη.
    :Ο)

  5. VITA MI BAROUAK

    Κι εγώ που ψήφισα τι κατάλαβα;…
    Αν το ξαναπώ αυτό να μου βάλω πιπέρι στη γλώσσα!
    Κι εγώ που ψήφισα τι κατάλαβα;… ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑουτςςςςςςςςς!

  6. renata

    Μεθυσμενάκι μου, εσύ καλοπερνάς σε ταξιδάκια, τυχερούλα! 😉

    Σταύρο, είστε γρήγορα πιστόλια! 😉 Χαχαχαχα!

    Σάιμον, λόγω απουσίας και ασθενείας στο τσακ πρόλαβα τον ταχυμεταφορέα! Καταναλώθηκαν αστραπιαίως! 😉
    Ευχαριστώ!

    Μάρκο, μόνο αυτός δεν ήτανε ο λόγος δυστυχώς! Το ΄χω κρατήσει όμως! 😉

    Γοργόνα μου, ζόριι! Πάντως αντέχω ακόμα! 😉
    Ευχαριστώώ, κούκλα μου ! Να ΄σαι καλά!

    Αείποτε, σας ευχαριστώ! Θα τα μεταβιβάσω! Καλησπέρα! 🙂

    Σέβα μου, επιτέλους! Αυτή η βροχή μου την έκανε τη ζημιά! Φιλιάάά!

    Αλκυόνη μου, άτυχη, γιατί η μαμά μου έσπασε το χέρι, πέρασε μια φρίκη με το γύψο και μετά τρέχαμε για χειρουργεία! Γενικά σαν να μας έκανε ποδαρικό ο γνωστός γκαντέμης!
    Μετά χάλασε και η σύνδεσηηη! ‘Ολα τα καλά εδώ… :ΡΡ

    Καλησπέρα, Τασσούλα! 🙂

    Vita mi barouak, δηλαδή θεωρείς τον εαυτό σου κοψοχέρη? Χεχεχε! Εγώ πάντως διατηρώ την (ψευδ)αίσθηση πως κάποιο ρόλο παίζω κι εγώ εντέλει! 😉

    Σέβα, καλυτέρευσαν λίγο τα πράγματα!Ευτυχώς! 😉

    Γοργονίτσα μου, καλύτερα! Με «παίζει» λίγο ο πυρετός, αλλά δνε μασάω! 😉 Ευχαριστώώ! (ξέρεις εσύ!) Φιλάκια

Σχολιάστε

