ΑΠΟΡΙΕΣ

Είναι γνωστό σύμπτωμα στους περισσότερους που διατηρούν λογαριασμό-ούς ηλεκτρονικής αλληλογραφίας τα spam mails. Ειδικά τον πρώτο χρόνο θυμάμαι πιο συχνή ήταν η ανεπιθύμητη αλληλογραφία, παρά η επιθυμητή.
Τα διέγραφα τις περισσότερες φορές χωρίς να ρίξω ούτε μια ματιά στους τίτλους τους.Ευτυχώς σταδιακά άλλαξε η αναλογία .
Το τελευταίο εξάμηνο όμως, ειδικά από τότε που έχω εγγραφεί στο blogger, το κακό έχει παραγίνει. Ο καθημερινός βομβαρδισμός από άγνωστους (κυρίως απ΄το εξωτερικό) μ΄έχει καταπλήξει. Απορώ πού βρίσκουνε το χρόνο και τη διάθεση να στέλνουν συνεχώς.
Δεν διάβαζα τους τίτλους οφείλω να πω, αλλά κάποια στιγμή που περίμενα ένα mail (από blogger) χωρίς να γνωρίζω το πραγματικό όνομα του αποστολέα και φοβούμενη μήπως το βγάλει ανεπιθύμητο, τους πρόσεξα.
Ε, ήταν οι περισσότεροι σχετικοί με την πώληση φαρμακευτικών σκευασμάτων, με τίτλους όπως : «Για να κάνεις την «φίλη» σου ευτυχισμένη στο κρεβάτι», » για να τονώσεις τον ανδρισμό» , «για ν’ αυξήσεις τις επιδόσεις σου» κ.ά.
Βλέποντας τα γέλασα μεν -αφού είμαι γυναίκα- αλλά μετά από καιρό που αυτό συνεχιζόταν κι όχι μόνο σ’ εμένα απ΄ό,τι γνωρίζω, σκέφτηκα πως δεν μπορεί να είναι τυχαίο .
Κάπου θα πρέπει όλοι αυτοί να βασίζονται για να είναι μια πολύ αποδοτική και με αυξανόμενους ρυθμούς αγορά, όπως διαβάζω σε ιστοσελίδα σχετική με ιατρικά θέματα.
Εγώ επειδή ήμουν «εκτός κυκλοφορίας» για πολύ καιρό, ρωτώ εσάς α) αν έχετε δεχτεί τέτοιου είδους spam mails και β) πώς αξιολογείτε το συγκεκριμένο θέμα .

Υ.Γ. Με το που τελείωνα το ποστ έλαβα ένα τέτοιο με τίτλο «πώς να γίνετε πολυ-οργασμική»! Ειρωνεία ε;

15 thoughts on “ΑΠΟΡΙΕΣ

  1. An-Lu

    α) Εννοείται πως λαμβάνουμε 5-10 ημερησίως! Ευτυχώς, χάρη στο option «Ανεπιθύμητη Αλληλογραφία» πάνε κατευθείαν στην καραντίνα!
    β)Δεν το αξιολογούμε, απλά το στέλνουμε στα σκουπίδια!

  2. alcimede

    καλημέρα ρενατα
    ακριβώς όπως η γοργόνα κι εγώ
    τα χειρότερα είναι τα spam comments στο μπλογκ, που πρέπει να μπεις σε ένα ένα τα ποστ να τα σβήσεις.

  3. dr.Uqbar

    Μιλάμε για μια μεγάλη μάζα emails. Αν ήτανε χαρτιά δε θα υπήρχε πλέον χώρος στη γη.
    Τα περισσότερα βέβαια τα δέχεσαι με τα free emails αναγκαστικα. Πρωταθλητης όλων είναι το Hotmail!

  4. mariner-gr

    Καλησπέρα Ρενάτα 🙂
    Λαμβάνω τουλάχιστον 30 την ημέρα. Και βέβαια όλοι τους μου τα στέλνουν διότι έχουν ανακαλύψει ότι είμαι σεξουαλικά ανεπαρκήε, ότι έχω χρήματα για πέταμα και ότι είμαι μανιώδης τσοντόβιος…
    Όταν γύρισα από διακοπές βρήκα κάπου 600!!!

  5. Alkyoni

    αχαχαχαχαχα έβαλες φατσούλα που δείχνει διάθεση τελικά;;
    πολύ φάση έχει…
    το σπαμ δεν το σχολιάζω άλλωστε πολύ σπάνια έρχεται 🙂
    και μια που λέμε για mail…έχασα σε φορματ το δικό σου
    γράψε μου πάλι 🙂
    σματς!

  6. Αταίριαστος

    Χρησιμοποιώ την ίδια διεύθυνση από το 1998, την οποία μάλιστα δήλωνα σε πολλά και διάφορα μέρη στο δίκτυο, οπότε καταλαβαίνετε τι όγκο σκουπιδιών δέχομαι κάθε μέρα. Πλήν όμως από τότε που το Yahoo έβαλε υπηρεσία που κρατάει τα spams, ξεφεύγουν μόνο δυο τρία ανεπιθύμητα μηνύματα.
    Και ως προς το περιεχόμενό τους, αν ίσχυε στ’ αλήθεια και με έπειθαν να γίνω πελάτης τους, τότε:
    α) θα είχα πεος 30 εκατ. τουλάχιστον
    β) θα ήταν συνέχεια στο ύψος του
    γ) η σύζυγος θα είχε βαρεθεί να «οργάζει».

  7. renata

    Γοργόνα μου, σίγουρα σκουπίδια είναι κι εκεί καταλήγουν όλα τους! Απλά σαστίζω … 😉

    Αλκιμήδη μου, ευτυχώς μόνο κάνα δυο φορές το καλοκαίρι είχα τέτοια σχόλια! Είναι όντως σπάσιμο νεύρων!Καλημέραα!

    Σέβα μου, πέρσι ένα 10λεπτο κάθε πρωί αυτή τη δουλειά έκανα.Κι υποτίθεται πως το σχολικό δίκτυο είνια πιο αυστηρό και δεν έχει το χάλι των άλλων!

    Δρ, ακριβώς έτσι! Και σε όσους περισσότερους ιστοχώρους γράφεσαι για να λαμβάνεις ενημέρωση!

    Καπετάνιε, τόσο καλά ε; Χεχεχε!

    Αλκυόνη, ε ναι υπέκυψα! Βέβαια το δικό σου (surreal) είναι φοβερό! Πήρες το λάπτοπ απ΄το μάστορα; Έχεις mail. 🙂

    Αταίριαστε, συμφωνώ. Με το yahoo βρήκα την ησυχία μου! Όσον αφορά το περιεχόμενο…άστα να πάνε!Χαχαχαχα!

  8. Alkyoni

    το λαπτοπ το πήρα,mail έχω,mail ήρθε
    στο ένα βλογκ κρατάω το σουρεάλ μόνιμα…είναι μόνιμο συναίσθημα αυτό,στο άλλο αλλάζει η φατσούλα ανάλογα με την επιφανειακή κατάσταση/διάθεση…
    Καλό μας απόγευμα 🙂

  9. Markos

    Προφανώς κάποια «μηχανή», αποκωδικοποιεί στοιχεία μας και τα δίνει σε υπολογιστές άλλων ενδιαφερομένων εταιριών.
    Το τι διαφήμιση για .. δυναμωτικά χάπια έχω δεχτεί δεν λέγεται.
    Εξυπακούεται ότι τα διαγράφω αμέσως.

    Καλησπέρα

  10. MåvяiÐåliå

    Σε κανένα από τα free mail μου δεν παίρνω σπαμ, αλλά στο γραφείο λαμβάνουμε πάρα πολλά !!!

    Έχει το γέλιο του…..αλλά βαριέμαι τη διαδικασία διαγραφής!

    Καλημέρα 🙂

  11. Αλεπού

    Θα συμφωνήσω με μαύρη ντάλια. Βαριέμαι εξαιρετικά τη διαγραφή και ειδικά κάτι Δευτέρες πρωί που έχουν μαζευτεί απ’ το ΣΚ τα άπειρα όσα

  12. renata

    Αλκυόνη μου, μια απ΄τα ίδια (περί διάθεσης)! Σου έρχομαι!Καλημέρααα 😉

    Μάρκο, δεν ξέρω αν είναι να θυμώνει κανείς για την εκμετάλλευση των προσωπικών μας δεδομένων ή να γελάει με τα χάλιατους.
    Καλημέρα

    Μαύρη Ντάλια, τυχερούλα! Καλημέραα 😉

Σχολιάστε

