ΤΑ ‘ΧΩ ΠΑΡΕΙΙΙΙ


Δυο μέρες τώρα είμαι βαρύθυμη, αλλά σήμερα ξύπνησα με μια «φονική» διάθεση. Για να μου περάσει θα έπρεπε να σκοτώσω όχι μόνο τον Bill, αλλά κι όλο του το σόι και πάλι δε μου φτάνει! !
Βαρέθηκα τον καιρό που δε λέει να αποφασίσει.Μια μας λούζει και μια μας ψήνει!
Όσους γυρνάνε με τα μεγάφωνα μεσημεριάτικα και δε μας αφήνουν να ησυχάσουμε!
Τις ιλουστρασιόν «ατσαλάκωτες» φωτογραφίες στα φυλλάδια των υποψηφίων, που μας κατακλύζουν προεκλογικά και μετά γίνονται Λούηδες!
Τα ενοχλητικά τηλεφωνήματα και τα καλοπιάσματα από γνωστούς, που βάζουν υποψήφιοι οι ίδιοι ή γνωστοί/συγγενείς τους, ενώ το υπόλοιπο διάστημα δε λένε ούτε καλημέρα.
Το συγκαταβατικό ύφος όσων γίνονται δέκτες παραπόνων που καθρεφτίζεται η σκέψη τους : » Δε πα να λες! Να ψηφίσεις τον/ την τάδε μ΄ενδιαφέρει εμένα!»
Να πρέπει να είμαι stand by στου καθενός τις διαθέσεις και να νομίζει πως μπορεί να ξέρει τι νιώθω ή τι θέλω!
Να νομίζει πως μπορεί να μου υπαγορεύσει τι θα κάνω σε συμβουλευτικό τόνο !!
Να μην μπορώ να πιω τον καφέ μου με την ησυχία μου!
Να μην απαντάνε σ΄ένα @#$&τηλέφωνο 1,5 μήνα τώραααααα!
Α πα πα! Ούτε το σόι της γυναίκας του Bill δε θα μου ‘φτανε!

Υ.Γ. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων δεν έχω καμιά σχέση -δυστυχώς- με την Ούμα! Κλαψ!

23 thoughts on “ΤΑ ‘ΧΩ ΠΑΡΕΙΙΙΙ

  1. dr.Uqbar

    Ψυχραιμια…θα περάσει. Οι μικρές κοινωνίες είναι που μαστίζονται από τον «πυρετό» των εκλογών περισσότερο.

    Κλείστα όλα και πιες ακείνον τον καφέ!
    Καλημέρα

  2. sevarose

    Εδώ να δεις αίσχη μια εβδομάδα πριν θυμηθηκαν να τα κανουν ολα
    Οι καημένοι οιεργατες του δήμου τι φταίνε να τους τρέχουν…
    τα φυλλάδια δε ,,κατευθείαν στον καλαθο των αχρήστων τα ρίχνω..
    Ένα μήνα τώρα τους παίρνω τηλέφωνα για χρήματα για το σχολέιο καιτιποτααααααααααα………
    για διαφημιση έχουν ναδώσουν ομως..τους σιχάθηκααααααααααα
    ..μαύρο δαγκωτό ..

  3. renata

    Δρ, το ξέρω, απλά κάποια στγμή φτάνω ίσαμε εδώ (ως το μέτωπο)!Ήπια 2 καφέδες γι ανα ηρεμήσω! Καλησπέρααα!

    Αλκιμήδη μου, άντε να ξεμπερδεύουμε, μπας κι ησυχάσουμε λίγο! 😉

    Σέβα μου, απ΄ αυτά έχουμε χορτάσει όλα τα χρόνια! Έχω φτάσει σε σημείο να στήνω καρτέρι για να πετύχω το δήμαρχο ώστε να ΄ρθει σε σχολική επιτροπή ! 😦

    Μαύρη Ντάλια,κι εσύύ; Η ιδέα για τη φωτό μου ΄ρθε όταν είδα τον εαυτό μου στον καθρέφτη σήμεραα! Το σπαθί μου έλειπε! 😉 Μου πάει ε; Χεχεχε!

    Λεμονάκι μου, σίγουρα κάνει καλό!Όπως και να δίνεις μερικές μπούφλες! Πολύ λυτρωτική! 😉

  4. ralou

    Mη χαλιέσαι φιλενάδα!

    Μια βδομάδα εμεινε! (Αντε δύο)
    Κλείσε τα αυτιά σου και θα περάσει.
    Και μετά πάλι θα μένει ενα υπόλοιπο απο Φθινόπωρο να χαρούμε.

  5. renata

    Εβελίνι μου, έλα κούκλα μου.Αχτύπητο δίδυμο θα ΄μαστε! 😉 Σμααατς!

    Ραλού μου, τα των δημοτικών εκλογών θα τελειώσουν και θα ησυχάσουμε! Με τα υπόλοιπα τι γίνεται; Καλημέραα!

  6. Alkyoni

    απ ότι κατάλαβα εσένα ακόμη δεν χτύπησε το τηλέφωνο,δεν το σήκωσες και ΔΕΝ άκουσες «ακολουθεί ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ μήνυμα….» κι όντως ακολούθησε…έκλεισα το τηλέφωνο μετά 10 λεπτά το σήκωσα και το ηχογραφημένο μήνυμα ακάθεκτο μιλούσε για το ενδιαφέρον του υποψηφίου για την Θεσ/κη ΜΑΣ
    (όχι δεν ήταν ο Ψωμιάδης)
    🙂
    Φιλιά

  7. renata

    Τασσούλα, πλησιάζουν ευτυχώς! Καλημέρααα! 😉

    Αλκυόνη μου, όχι ακόμα! Αλλά στέλνουν φυλλάδια και σταυρωμένα ψηφοδέλτια γνωστοί του πατέρα μου που ξέρουν την κατάσταση!
    Όλο καλούδια μου είσαι! Το κοιτώ τώρα! 😉 Φιλιάάά!

  8. Ασκαρδαμυκτί

    Σήμερα το πρωί κατά τις 11 χτύπησε το τηλέφωνο:
    – Είμαι ο τάδε υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος. Έχετε κάποιο πρόβλημα στη γειτονία σας;
    Άκου θράσος ο άνθρωπος… Πότε μας θυμήθηκες βρε μπαγλαμά;
    Υπάρχουν όμως και κάποιοι από εμάς που κολακεύονται από κάτι τέτοια τηλεφωνήματα και τους ψηφίζουν! Κάτι τέτοιοι ψηφοφόροι χαλάνε την πιάτσα…

  9. Stavros Katsaris

    Λοιπόν,
    1)Χαλάρωσε.
    2) Όταν σε ρωτάνε τέτοιες ηλίθιες ερωτήσεις μπορείς να τους κλείνεις ένα ραντεβού!
    Η βλακεία μόνο με χιούμορ αντιμετωπίζεται!
    Καλησπέρα!

Σχολιάστε

