ΒΙΒΛΙΑΓΟΡΕΣ

Ξεκίνησα χτες να επισκεφτώ την έκθεση, μετά από πολλά χρόνια ! Το άφησα για την τελευταία μέρα, γιατί είχαμε κανονίσει να πάμε παρέα με τη μεγάλη μου αδερφή, τη Μαρία, την προηγούμενη εβδομάδα, αλλά δεν μπόρεσε λόγω ημικρανίας !
Πήρα λοιπόν το μετρό και πήγα. Στις ενδιάμεσες στάσεις ανέβαινε όλο και πιο πολύς κόσμος, γονείς με παιδιά κυρίως. Ήταν κι αρκετοί τουρίστες, για να επισκεφθούν την Ακρόπολη!
Ένιωσα σαν να ήμουνα -χρόνια- πεινασμένη και ξαφνικά μ’ αφήσανε σ΄ένα χώρο με όλες τις λιχουδιές που μου έχουν λείψει και δεν ξέρω ποια να πρωτοδιαλέξω.
Ξεφύλλισα πάρα πολλά και αγόρασα αρκετά για να διαβάσω το χειμώνα, αλλά και ν΄αναπληρώσω κάποια που είχα χάσει σε μετακομίσεις ή ήθελα έτσι κι αλλιώς να έχω. Βέβαια θα ήθελα να μπορούσα ν΄αγοράσω κι άλλα, αλλά ήδη πέρασα κατά πολύ το οικονομικό όριο που είχα θέσει από πριν.
Μόλις με είδανε στο σπίτι , η μικρή μου αδερφή ρώτησε αν θα με φτάσουνε μέχρι τα Χριστούγεννα, για να με πειράξει. Κι αμέσως μετά δανείστηκε δυο .
Πάγια τακτική αυτή, ό,τι αγοράζει η μια μας περνάει απ’ όλων μας τα χέρια και μετά ανταλλάσσουμε γνώμες.
Καλό μήνα!

Υ.Γ. Τα περίπτερα ήταν όντως στριμωγμένα. Νοστάλγησα την ευρυχωρία του Πεδίου του Άρεως και του Ζαππείου.Είχε δίκιο ο Μπαμπάκης .

24 thoughts on “ΒΙΒΛΙΑΓΟΡΕΣ

  1. mpampakis

    Και *βέβαια* είχε δίκιο ο Μπαμπάκης! Αχ, ουδείς προφήτης στο blog του, χαχαχαχα :^)

    Πάντως, χαίρομαι που έκανες τις αγορές σου. Μια μαζική μπάζα βιβλίων είναι καλή αφορμή για να νιώσεις…πλούσιος!

  2. alcimede

    Σωστά στο πεδίο είχε πιό άπλα και νομίζω ήταν και ο τζερτζελές περισσότερος. Όμως το να είσαι κάτω από την Ακρόπολη έχει μιά κλάση βρε αδερφέ.

    Εγώ δυστυχώς πήγα «στεγνή» στην έκθεση, και οι αγορές μου περιορίστηκαν σε πέντε έξι βιβλία. Δεν την είδα όλη γιατί δεν άντεχα άλλο, τόσα βιβλία και να μη μπορώ να τα αποκτήσω. Την άνοιξη τώρα.

  3. tassoula

    να δείς που βρεθήκαμε και δεν το ξέρουμε.το κακό είναι οτι επειδή ήταν στριμωγμένα και είχε πολύ κόσμο δεν μπορούσα με το καρότσι να μπώ και να δω όσα ήθελα.
    Τεσπά.Γι’ αυτο υπάρχουν και τα βιβλιοπωλεία.
    καλημέρα!!

  4. renata

    Μπαμπάκη, το δίκιο δίκιο! Πλούσια σε (αισθήματα και) βιβλία ευτυχώς σχεδόν πάντα νιώθω . 😉

    Αλκιμήδη, ωραία η Ακρόπολη δε λέω, αλλά για βόλτα. Όσο για τις αγορές καλά είναι τόσα! Την άνοιξη περισσότερα! 🙂

    Σέβα μου, συμφωνώ. Το καλό βιβλίο είναι μια συντροφιά που δε σε προδίδει ποτέ! 😉

    Μαύρη ντάλια, κι εμένα με πιάνουν, αν κι όχι τόσο έντονα όσο την αδερφή μου! Αυτή φτάνει σε μεγάλο χάλι! Κάτι οι νύχτες στη δουλειά κάτι η κληρονομικότητα, άσε! 😦

    Τασσούλα, πολύ πιθανόν! Κατά τις 11 πήγα! Καλημέραα! 🙂

  5. Stavros Katsaris

    Τελικά δεν βρεθήκαμε γιατί εμείς πήγαμε το απόγευμα!
    Αποκορύφωμα ήταν μια υπάλληλος σεκιούριτι που απάντησε σε μια κυρία πως σε αυτή τη κουρτίνα παίζουν μια ταινία για τον Ελύτη.
    Μαζέψτε τους!

  6. renata

    Σταύρο, σ΄ένα περίπτερο όντως προβαλλόταν μια ταινία σχετική με τον Ελύτη, νομίζω απ’ το αφιέρωμα που του είχαν κάνει στην εκπομπή «Μονόγραμμα». Ο τρόπος διατύπωσης σου χτύπησε κάπως απ΄ό,τι κατάλαβα!

    Γοργόνα κι αείποτε, σας ευχαριστώ και σας διαβεβαιώ πως έπεσα «με τα μούτρα»! Μέχρι τις 1 τα ξημερώματα διάβαζα χτες. Σταματησα γιατί έπρεπε να κοιμηθώ! 😉

  7. Alkyoni

    εννοείται θα γράψεις ποιά αγόρασες!!!!!!
    για το ΜέΣαΝτζΕΡ θα περιμένεις,μέχρι να φτιαχτεί το λαπτοπ …ναι ναι εγώ το χάλασα η άσχετη!!!
    ΔΑΥΤΟΣ ο υπολογιστής είναι κοινόχρηστος…
    Β’ χρήστης ο υιός μου 😦
    περαστικά μου
    Φιλί

  8. renata

    Μεθυσμενάκι μου, ευχαριστώ! Σε καλή μεριά στο ράφι τα βάζω! Χεχε! 😉

    ελληνίδα μου, στρώνομαι μεν, όχι σ΄αυτά που πρέπει δε! Κανονικά τέτοια εποχή έπρεπε να διαβάζω για εξετάσεις, αλλά έχω ξεσηκωθεί!Φιλιάάά!

    Κούκλα μου, αγόρασα μυθιστορήματα (3 απλά, 3 αστυνομικά -εννοείται- κι ένα ιστορικό), ολίγη ποίηση, κάνα δυο θεατρικά και μερικά περί ζωγραφικής. Αυτάάά! 🙂

    Αλκυόνη μου, κι εμένα πάει στο μάστορα ξανά (αύριο μεθαύριο)! Γμτ! Δυστυχώς δεν έχω άλλο! Θα τα πούμε τότε! 😉

    Ηλιογράφε, δεν έχω ξανακούσει καταρχάς το συγγραφέα! Δεν γνωρίζω λοιπόν! Μήπως να ψάξεις στην Πρωτοπορία ή σε κάποιο άλλο μπλογκ πιο σχετικό με τα βιβλία (ΔΕς στο στα λινκς);

  9. Jason

    Όμορφο πράγμα το βιβλίο.
    Και πραγματικά πιστεύω ότι ο κόσμος διαβάζει στην Ελλάδα, ίσως πολύ περισσότερο απ’ ότι αλλού.
    Ωαρίο να ακούς για εκθέσεις και για βόλτες…
    Αχ μου έλειψε η Αθήνα…
    Και στα δικά μας (πολιτικστική πρωτεύουσα σου λέει μετά…)

  10. ralou

    Αχ τι τυχερή!
    Εγω την έχασα με τα γεγονοτα των τελευταίων ημερών και πολύ μου έλειψε!
    Καταλαβαίνω αυτό που λές με την πείνα. Ο καλός μου λέει ότι όταν είμαι στην έκθεση μοιάζω με παιδάκι που το ξαμόλησαν στα Jumbo παραμονές Χριστουγέννων.

    Και μετά όταν φεύγουμε με τις σακούλες γεματες στο πίσω κάθισμα -όρος απαράβατος να μην τα κοιτάω στην διαδρομή για το σπίτι- και να ρίχνω μόνο κλεφτές ματιές προσμονής.

    Οχι τιποτα αλλο αλλά θα αναγκαστώ να εκδράμω ολόκληρη μέρα στην Σόλωνος και τα περιξ κανένα Σάββατο για τις προμήθειες του χειμώνα!

  11. renata

    Ραλού μου, κι εσύ μια απ΄τα ίδια ; Εγώ πάλι όταν αγοράζω απ΄το βιβλιοπωλείο, περπατώ στο πεζοδρόμιο διαβάζοντας!Κάνα δυο φορές έχω «βρει» σε δέντρο! Χα χα χα! 😉
    Τα γεγονότα; Έχω χάσει επεισόδια μάλλον!

  12. Ασκαρδαμυκτί

    ‘Οταν ήμουν φοιτητής, θυμάμαι, ήμασταν μια μικρή ανδροπαρέα που είχαμε τρέλα με τα βιβλία. Αγοράζαμε λοιπόν το ίδιο βιβλίο, πέντε άτομα, και μετά κάθε φορά που συναντιόμασταν συζητούσαμε γι’ αυτό! Μιλάμε τώρα για ατέλειωτες συζητήσεις σε καφετέριες, ταβερνάκια, παραλίες, παγκάκια κλπ
    Ωραίες εποχές… (πριν 20 περίπου χρόνια)

Σχολιάστε

