DVD-άζω 2

Χρωστάω τη συνέχεια του προηγούμενου ποστ , για παρουσίαση των ταινιών που είδα από τότε:
1)«Breakfast on Pluto»: Κατόπιν θερμής συστάσεως της
Εβελίνας , είδα αυτήν την ταινία του Νιλ Τζόρνταν, που όπως οι περισσότερές του είναι νοσταλγική και πολύ τρυφερή! Παρέλαση σπουδαίων ηθοποιών, το αποκορύφωμα όμως ήταν στον πολύ μικρό ρόλο του Mr. Silky, ο Brian Ferry! Εντελώς «kiss and tell» ο άτιμος παραμένει!
2) “The Hours”: Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ έ ς και οι τρεις ηθοποιοί (έχω και μι’ αδυναμία στη Μέρυλ Στριπ παλαιόθεν) . Το είχα ξαναδεί αρκετές φορές, αλλά δε με χαλάει να την ξαναβλέπω! Εκείνο που με στέλνει κάθε φορά είναι η διατυπωμένη φωναχτά σκέψη της Β. Γουλφ για το πώς θα τελειώσει το βιβλίο της «Η κα Νταλογουέι» :
«Θ΄ αυτοκτονήσει χωρίς να φαίνεται πως υπάρχει εξαιρετικά σοβαρός λόγος , παρά για κάτι επουσιώδες, μια λεπτομέρεια και κανείς δε θα καταλάβει το γιατί!» Το ΄χω νιώσει!
3) “Finding Nederland”: Πολύ μου άρεσεεεεεεεεεε! Ο Τζόνι Ντεπ έκτακτος στο ρόλο του συγγραφέα του Πίτερ Παν .Η σκηνή που η Κ. Γουίνσλετ μεταβαίνει στη «Χώρα του ποτέ» , δηλαδή πεθαίνει, ήταν πολύ συγκινητική για μένα! Πολύ ωραία σκηνικά και ωραία φωτογραφία!
4) «21 γραμμάρια»: Πολύ με χάλασε! Με προειδοποίησε η
γοργόνα κι είχε δίκιο! Στην αρχή αλλεπάλληλα φλας-μπακ και φλας-φοργουορντ χωρίς λόγια, όπου ανάθεμα κι αν καταλάβαινα τι γίνεται! Μετά τα πρώτα 20’ πήρα χαμπάρι! Όσο καλός ηθοποιός κι αν είναι ο Σον Πεν, δεν μπόρεσα να τη δω ως το τέλος! Με πήρε ο ύπνος! Κρίμαααα!
5) «Ιπτάμενα στιλέτα»: Άξιζε τον κόπο! Αναμενόμενα ταχυδακτυλουργικά με τα πολεμικά όπλα, καλοί ηθοποιοί .Προσωπικά μου άρεσε πολύ περισσότερο ο «ήρωας», η προηγούμενη ταινία του σκηνοθέτη!
6) “About Schmidt”: Μια ταινία του συμπατριώτη μας Αλεξάντερ Πέιν (Πλαγίως) μ’ ένα Τζακ Νίκολσον διαφορετικό απ΄ ό,τι στις προηγούμενες ταινίες του, στο πρώτο μισό τουλάχιστον. Η εναρκτήρια δε σκηνή που κοιτάει το ρολόι πότε θα πάει ακριβώς 5 για να σχολάσει κάτι μου θυμίζει! 😉
7) “Five easy pieces” : Είμαι φαν του Τζακ (Νίκολσον εννοείται) κι έχω δει τις περισσότερες (ειδικά τις πιο σύγχρονες ταινίες του) ταινίες του (εκτός απ΄ τη Λάμψη, που δε σκοπεύω έτσι κι αλλιώς να δω ποτέ!). Την έψαχνα καιρό και χάρηκα που τη βρήκα! Πολύ καλή!! Η σκηνή δε που την κάνει στο τέλος μακριά απ’ όλους κι όλα που τον δέσμευαν κάνοντας ένα νέο ξεκίνημα, ήταν η τέλεια κατάληξη!

Πολύ ενδιαφέροντα για τον κινηματογράφο είναι και τα σχετικά μπλογκς στη διπλανή στήλη!

Υ.Γ. Επειδή η ταχύτητα της σύνδεσής μου παραμένει ωσάν το σαλιγκάρι –τον Ο.Τ.Ε. τους @#$- δεν δύναμαι ν΄ ανεβάσω φωτογραφίες ! 😦

16 thoughts on “DVD-άζω 2

  1. Krotkaya

    έχω δει τον Πλούτο, τις Ώρες και τα Στιλέτα, εξαιρετικές και οι τρεις. Οι Ώρες ειναι από τις αγαπημένες μου, την ε΄χω δει κι εγώ 3-4 φορές. Ακόμα δε σου έβαλαν το dsl?
    έχω πήξει βρε Ρενατούλα!!

  2. renata

    Κροτ-άκι μου, περιμένω ακόμααα τους τεχνικούς! Εδώ από χτες μια σύνδεση της προκοπής δεν μπορώ να πετύχω!
    Κουράγιο μικρή μου, σκέψου τις διακοπές του Οκτώβρη! 😉 Φιλιάάά!

    Εβελίνα, οπωσδήποτεεεεεεεεε!;) Πώς πήγε η βραδιά-θρίλερ? Σμααατς!

    Αλκυόνη μου, ναι! Όχι, δεν τέλειωσε , απλά το ποστ το χρωστούσα ;)Φιλιάάα!

    Γοργόνα μου, οπωσδήποτε!;) Φιλάκιαα!

  3. dr.Uqbar

    Πιστεύω μετά τις ώρες να σταμάτησες να βλέπεις για την ίδια ημέρα τουλάχιστον. Εγώ δεν μπορούσα να δω τιποτε άλλο!
    Τα υπόλοιπα ωραία. Οι ίδιες ενστάσεις για τα 21grm. Πολύ επιτήδευση!

  4. renata

    Ε, ναι δρ! Δεν τις είδα όλες μαζί! 2 την εβδομάδα! Συμφωνούμε!
    Μετά τις «Ώρες», πέρασαν αρκετές μέρες να ξαναδω ταινία!Την ξαναζούσα στο μυαλό μου! 😉

  5. renata

    Αλκυόνη, μόλις είδα το νέο ποστ σου! Ναι, σίγουρα έχεις γερό κόλλημα με τη Β.Γουλφ και μπράβο σου!
    Πλάκα έχω αρκετή, αλλά μικρό δεν είμαι! Ίσα ίσα που είμαι σεβαστών διαστάσεων! 😉
    Εμένα πάντως το προηγούμενο μου ΄κανε κλικ και γι αυτό το διάλεξα!Καλημερούδιααα! Σμαααατς!

  6. Αταίριαστος

    Η δική μου άποψη για όσες είδα:
    1)Υπέροχη ταινία, από τις καλύτερες της περυσινής χρονιάς.
    2)Σωστά: Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ έ ς και οι τρεις ηθοποιοί και η ταινία ένα μικρό διαμάντι. Επίσης υπέροχο το μουσικό θέμα.
    4) Όσοι την είδαν μετά τα 20′ λεπτά πήραν πρέφα τι γίνεται. Μη σε απασχολεί αυτό. Απλά δεν έχει γραμμική αφήγηση. Μπαίνεις όμως στο νόημα. Είναι αξιόλογη ταινία και σου προτείνω να την ξαναπροσπαθήσεις.
    6) Ένα περίεργο πράγμα. Την είδα όλη κάπως αδιάφορα, αλλά στην τελευταία σκηνή σχεδόν δάκρυσα. Μου έκανε κλικ.

  7. renata

    Αταίριαστε, θα το ξαναεπιχειρήσω σε λίγο καιρό για τα «21 γραμμάρια»!
    Όσο για την τελευταία σκηνή, έχεις δίκιο! Μ΄έβαλε σε σκέψεις όμως!

Σχολιάστε

