ΤΑΞΙΔΑΚΙ

Μπήκαμε στο τελευταίο δεκαήμερο του Αυγούστου, πράγμα που σημαίνει πως όπου να ΄ναι τελειώνουν οι μέρες της ξεγνοιασιάς για τους περισσότερους εργαζόμενους κι ειδικά μαθητές και δασκάλους.
Έρχεται το φθινόπωρο, όσο κι αν μας κάνει τα τελευταία πείσματά του το καλοκαίρι με τον καύσωνα .
Πριν λοιπόν ξαναμπώ στο – καινούριο – μαγκανοπήγαδο, θα κάνω ένα ακόμα πολυήμερο ταξιδάκι, να ξαναδώ αγαπημένους φίλους. Θα γυρίσω μετά από 18 χρόνια σε μέρη πολυσυζητημένα τελευταία, δυστυχώς για καθόλου ευχάριστο λόγο.
Να προσέχετε όλοι με τη ζέστη κι ας ελπίσω γυρίζοντας να ΄χω καμιά θετική εξέλιξη στο γνωστό φλέγον θέμα!
Καλή βδομάδα! 🙂

15 thoughts on “ΤΑΞΙΔΑΚΙ

  1. elenitheof

    Καλό ταξίδι και να περάσεις ευχάριστα. Η ζέστη εδώ είναι ανυπόφορη. Στο σπίτι μου έχει 39 βαθμούς και έχω δίπλα μου έναν ανεμιστήρα. Σε λίγο θα πάω για μπάνιο κοντά στο σπίτι μιας θείας μου και εκεί θα μείνω μέχρι το βράδυ.

  2. μεθυσμένα χρώματα

    καλά να περάσεις και ποιός ξέρει;

    ίσως στην επιστροφή σου κάστει και η σύνδεση….!

    ( θαύματα γίνονται…)

  3. Krotkaya

    έφυγεεεεες????? γιατί??????

    καλό φθινόπωρο και καλές δουλειες και καλα ξεμπερδέματα με το νετ και όλα να πάνε καλά!

    το e-βαφτηστήρι που έλλειψε λιγάκι αλλά δε σε ξέχασε! σμακ!

  4. renata

    Σέβα, ήρθα! Πήγα στη δ/νση και δήλωσα σχολεία σήμερα! 😉

    Εύα, θα τα πούμεεε από κοντά, ελπίζω! 😉

    Σταύρο, μια χαρά δροσούλα είχε η Μακεδονία!!! 🙂

    Μπαμπάκη, ήμουνα φοιτήτρια τότε! Πέρασα υπέροχα, θα σας τα γράψω, δε γλυτώνετε! :ΡΡ

    Γοργόνα μου, πώς πάνε οι βουτιές; 😉

    Ελένη, είσαι τυχερή που έχεις τη θάλασσα τόσο κοντά! 😉

    Μαύρη Ντάλια, στη Μακεδονία!
    Ταινία οσονούπω -μαθαίνω- γίνεσαι! Ποιος τη χάρη σου! 😉

    Εβελινάκι, ευχαριστώ! Δε μ’ έβγαλε ο δρόμος εκεί φέτος! Του χρόνου… 😉

    Μάρκο, ναι! Μόλις αποκατασταθεί το νέο πρόβλημα με τον υπολογιστή, θ ατα λέμε απ’ το νετκαφέ!

    Ραλού, επέστρεψες; Ωραία! Α, μια ψυχή με χαρακτήρισε «γυριστρούλα»! Θα τα πούμε! 😉

    Μεθυσμενάκι μου, θαύμα θαύμα(που γύρισες στο νετ). Σε πεθυμήσαμεεεε πολύ! Φιλιάάά!

    Κροτάκι μου, είχα 9 χρόνια να δω τη φίλη μου με εξαίρεση 5 ώρες πέρσι!Το λαχταρούσα καιρό αυτό το ταξίδι! Μου έλειψες ατιμούτσικο! Σμουουουουουουτς!
    Κανόνισε να βρεθούμεεεε!;)

    Οδυσσέα, κι εγώ στην Έδεσσα( στον καταρράκτη καλά την έβγαλα!) 😉

    Έκτωρα, να μαι! 🙂

Σχολιάστε

