ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ

Όταν μετοίκησα στο πατρικό , φάνηκε καθαρά η ανάγκη να γίνει η γραμμή isdn – στην αρχή τουλάχιστον- μιας και χόρτασα μουρμούρες απ΄ τη μητέρα μου, που σημειωτέον έχει το τηλέφωνο ως πρόσθετο του χεριού της!
Συμφώνησε στην αρχή, αλλά μόλις έμαθε πως απαιτεί ληξιαρχική πράξη θανάτου (το τηλέφωνο είναι στο όνομα του πατέρα μου ακόμα) και 2 άλλα δικαιολογητικά, τα ‘μπηξε κάτω κι άλλαξε γνώμη.
Εγώ δεν αντέχω άλλη γραφειοκρατίααα, στο κάτω κάτω δεν θέλω ν’ αλλάξει τ’ όνομα του πατέρα σου …κι άλλα σε βαθμό υστερίας.
Επειδή δεν αντέχω τη γκρίνια, πήγα πάσο κι έκανα αίτηση για νέα γραμμή.
Στο τοπικό υποκατάστημα του Ο.Τ.Ε. στις 26/6 :
-Θέλω να βάλω μια γραμμή, με σκοπό να μετατραπεί σε λίγο καιρό σε adsl. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;
-Όχι ,έχει αναβαθμιστεί όλη η πόλη. Πάρτε τηλέφωνο το συνεργείο στα κεντρικά να κλείσετε ραντεβού!
Περιττό να πω πως μόλις άκουγαν Ελευσίνα μ’ έστελναν από βδομάδα σε βδομάδα. Τελικά κατά τις 15/7 έρχεται το συνεργείο και αφού απορεί πως έχουμε τηλέφωνο , αφού είναι παλιό το δίκτυο, έχω πλέον γραμμή!
Τηλεφωνώ στον ηλεκτρολόγο να΄ ρθει να βάλει πρίζα τηλεφώνου στο δωμάτιό μου, γιατί το σπίτι είναι παλιό (απ’ το ’71) και δεν έχει. Μετά από 10 μέρες έρχεται και τη στιγμή που λέει πως θα τρυπήσει 2 τοίχους, αρχίζει η δεύτερη φάση υστερίας της μητέρας μου:
Τιιιι; Δε θέλω άλλα μερεμέτια στο σπίτι! Να τον πάρεις να του πεις πως δε θες να τρυπήσεις, ας βάλει μια πρίζα και να χρησιμοποιείς προέκταση καλωδίου .
Ρίχνω τα μούτρα μου και του τηλεφωνώ, αλλά μόλις κατάλαβε το λόγο μου υπόσχεται πως θα τα κανονίσει αυτός! Πράγματι κιχ δεν έβγαλε η κυρ-Λένη! Να ‘ξερα τον τρόπο!
Συνδέομαι όλο χαρά και περιμένω ν’ ανοίξει ο browser , επί ματαίω. Έχω την αστρονομική ταχύτητα των 12.0 Κbit, ενώ η άλλη γραμμή 46,6!
Σαλτάρω (παραλίγο) και την άλλη μέρα το πρωί 26/7 πάλι στον Ο.Τ.Ε.:
Χαίρετε. Έβαλα νέα γραμμή κι έχω πολύ χαμηλή ταχύτητα. Γιατί;
-Σας έχουμε σε βοηθητικό μηχάνημα, επειδή δεν υπάρχει δίκτυο.
-Θέλω να βάλω adsl. Υπάρχει πρόβλημα;
-Κανένα. Περιμένετε μια βδομάδα και θα σας ειδοποιήσουν!
Πληρώνω σαν ηλίθια και περιμένω. Ούτε φωνή ούτε ακρόαση. Τηλεφωνώ αλλά ο κος δ/ντης είναι σε άδεια πλέον. Περιμένω άλλη μια βδομάδα και ξανά τα ίδια ώσπου θυμάμαι πως το κουτί έχει το τηλέφωνο της παρόχου. Μαθαίνω τελικά πως δεν βρίσκουν την αίτησή μου, γιατί μάλλον λείπει κάποιο χαρτί.
Ξανά μανά στον Ο.Τ.Ε., στέλνω τα χαρτιά και την επόμενη εργάσιμη, δηλαδή στις 16/8, μαθαίνω πως λόγω του βοηθητικού μηχανήματος δεν μπορεί να γίνει η αναβάθμιση σε adsl πριν γίνει pstn.
Χτες 17/8 ξαναπήγα κι ο εν λόγω κύριος μου το βεβαίωσε ατάραχος με τη δικαιολογία πως δεν ισχύει πάντα! Οπότε περιμένωωω τη μετατροπή για να κάνω την αναβάθμιση Κύριος οίδε πότε!
Το κλου ήταν πως η μητέρα μου είπε χτες:
-Αν ήξερα πως θα ταλαιπωρηθείς τόσο πολύ, θα το άλλαζα το όνομα!
Κρατάτε μεεεε, θα την πάθω τώρα εγώ την υστερία!

21 thoughts on “ΣΚΗΝΕΣ ΑΠΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ

  1. aeipote

    Ιστορίες καθημερινής τρέλας, πάντα εν Ελλάδι και σε όλα τα επίπεδα.
    Υπομονή! και αυτό θα περάσει.

    Καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!

  2. simon says

    Φάε κανα δυο λουκουμάκια να ηρεμήσεις -πάρε κι ένα κουτί για καβάντζα, γιατί μ’ αυτούς που έμπλεξες…
    Και μην είσαι και τόσο σίγουρη οτι η αλλαγή ονόματος θα ήταν καλύτερη. Αυτοί οι τύποι έχουν τον τρόπο τους να σε βγάζουν από τα ρούχα σου. Κληρονομικό χάρισμα που λένε…
    Κατά τα άλλα ΚΑΛΗΜΕΡΑ και ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ
    :Ο)

  3. Ευα

    Εμ γιατι νομιζεις οτι συνεχιζω να εχω αναλογικη συνδεση;Δε βρηκα ακομα το κουραγιο να αντιμετωπισω το τερας του ΟΤΕ και της γραφειοκρατιας και δεν θα ηθελα ν’αρχισω τα ναρκωτικα σε αυτη την ηλικια ουτε να κανω καριερα serial killer!Κουραγιοοοοοοο 🙂

  4. renata

    Αείποτε, σαφώς και δεν είμαι η μόνη! Κάνω υπομονή όσο μπορώ! Καλημέρα! 🙂
    Simon, επειδή μου τέλιεωσαν τα λουκουμάκια, πνίγω τον πόνο μου στο παγωτό καϊμάκι. :ΡΡ Αφού δεν έβρισα κανέναν ακόμα καλά είμαι! Καλημέρα!;)

    Εύα, μπα έχω αντοχή στα ζόρια, δασκαλα γαρ. Αλλά παράγινε το κακό! Φιλιά!

  5. evelina_z13

    Ωραιότατα…Και μετά σου λέει,είμαστε όλο παράπονα και γκρίνια.Πώς να μην είμαστε;;;ε;;;;
    Που θες να κάνεις κάτι τόσο απλό και στο βγάζουν απ’τη μύτη;;;;;
    Τι να πείς…Υπομονή!!!

  6. renata

    Κούκλα, δε με ζαλίζει η τεχνολογία, οι του ΟΤΕ μου ζαλίζουν …το μυαλό!;ΡΡ Αλλά εγώ είμαι εξαιρετικά επίμονη έως ξεροκέφαλη. Πού θα πάει; Κάποια στιγμή θα γίνει το δικό μου! ;))

    Εβελίνα, στο τσακ είμαι!Αρνούμαι να καταθέσω όμως τα όπλα!;)

  7. Markos

    Το καλοκαίρι ρενάτα μου έχει και τα κακά του. Γίνονται χειρότερα όταν μπλέκεις με «μονοπώλεια» ή με γραφειοκράτες που νομίζουν ότι ακόμα μονοπωλούν.
    Ψυχραιμία που λέει και η sevarose 🙂
    Καλί βράδυ.

  8. ioannisxen

    Και εγώ μέσα στο καλοκαίρι πέρασα μια παρόμοια εμπειρία.’Ηθελα να κάνω εγκατάσταση καινούριου τηλεφώνου στο πατρικό της μητέρας μου.Είμαι ψύχραιμος άνθρωπος και μπορώ να συνεκτιμώ κάποιες καταστάσεις.Αντιλαμβάνομαι την τεμπελιά και τη νωθρότητα των συνεργείων,τις ζέστες ,τις άδειες ,τους γνωστούς τους που σου παίρνουν την σειρά ,όλα αυτά λοιπόν τα καταλαβαίνω.Χρειάστηκαν πολλά τηλέφωνα και πολλή πίεση για να γίνει η δουλειά.Κάθε μέρα μας έλεγαν πως θα γίνει και μας εξαπατούσαν.
    Σκέφτομαι όλους αυτούς που λένε πως όταν πληρώνεις γίνεται η δουλειά σου αμέσως!!!Αυτός είναι ένας μύθος!Για δείτε πόσες φορές πληρώνουμε π.χ ελεύθερους επαγγελματίας για να μας κάνουν μια δουλειά και στο τέλος της δουλειάς θέλουμε να εκραγούμε από τα νεύρα μας!

    καλημέρα!

  9. renata

    Σέβα, ψύχραιμη είμαι, αφού δεν έβρισα κανέναν ακόμα φωναχτά!! Περιμένω, τι άλλο… :-/

    Μάρκο, δεν νομίζω πως φταίει η καλοκαιρινή ραστώνη για όλα! Φταίει κι ό,τι δεν ξέρουν τι τους γίνεται ορισμένοι.. Καλημέρα !

    Ιωάννη, κι εγώ είμαι -σχετικά- ψύχραιμη γι αυτό και υπομένω στωικά την ταλαιπωρία. Τον παραλογισμό δεν τον υποφέρω όμως!Καλημέρα!

  10. Victor von Doom

    Αθάνατη Ελλάδα!

    Ο ΟΤΕ παραμένει πάντα ο γνωστός καλός ΟΤΕ (και καλά λειτουργεί με «ιδωτικοοικονομικά κριτήρια»).

    Α! και ξέχασα! Οι ελληνίδες μαμάδες παραμένουν…
    …μαμά μου!!!

    Υπομονή!

  11. renata

    Γοργόνα μου, σήμερα που της το ανέφερα έκανε αναδίπλωση! Αφού τώρα έχεις τηλέφωνο, τι το θες το άλλο; Ακούς;;;

    Γκούφε, το αυτό προσπαθώ! Τι άλλο; 😕

    Victor von Doom, μαμά μου δε λες τίποτααα! Υπομένωωω… 😦

  12. Stavros Katsaris

    Απίστευτα πράγματα.

    Εμένα μου συνέβη αντίθετα.
    Πρώτα έβαλα adsl στο μαγαζί. Την χρειαζόμουν οπωσδήποτε.
    90 μέρες χρειάστηκαν τελικά για να έχουμε μια αξιοπρεπή σύνδεση και τα νεύρα μου κρόσια.

    Πριν από ένα μήνα κατάλαβα πως από Σεπτέμβριο θα χρειάζομαι και σ΄το σπίτι σύνδεση.
    Λέω λοιπόν θα κάνω την αίτηση σήμερα και μετά από 90 μια χαρά.
    Λοιπόν αν και ιδιωτικής χρήσης η γραμμή σε 8 ημέρες είχα adsl.!!!!
    Απίστευτο?????

    ΟΤΕ……

  13. renata

    Σταύρο, ζήτω τα παράλογα ζήτω η Ελλάς, δεν έλεγε ένα παλιό τραγουδάκι; Γκρρ…
    Όσο για την ταινία το ‘χω δει και πολλές φορές θέλω να το κάνω, μόνο που δεν είμαι μοναχοπαίδι κι έχω να δώσω λόγο και στις άλλες! ;))

  14. elenitheof

    Κι εγώ υπομονή κάνω και περιμένω πότε θα υπάρχει στο Αίγιο η δυνατότητα για ADSL.Μέχρι τότε δεν μπορώ να μπαίνω πολλές ώρες στο ίντερνετ γιατί έχω απλή σύνδεση και έρχεται φουσκωμένος ο λογαριασμός. Γι’ αυτό στο λίγο χρόνο που μπαίνω δεν προλαβαίνω ταυτόχρονα να γράφω δικά μου κείμενα, να διαβάζω τα κείμενα των άλλων και να στέλνω σχόλια σε πολλούς. Για να τα κάνεις όλα αυτά χρειάζεσαι πολλές ώρες την ημέρα.

  15. mpampakis

    Ε ρε τι σου κλήρωσε…. Και μου αρέσει που το παίζουν και Α.Ε. «με ιδιωτικο-οικονομικά κριτήρια»

    (της Ντόλυς το σύστημα θα κάνω χακεριά και θα το κρασάρω συνέχεια, μην ανησυχείς για τις κακίες της!)

    Καλή τύχη!!!

Σχολιάστε

