ΧΩΡΙΟ

Δεν το ξανακάνωωω! Πήρα την απόφαση να κατέβω στο χωριό το Σάββατο, αντί τη Δευτέρα που προγραμμάτιζα και πέρασα χοντρό λούκι.
α) Απ΄ τις 9.30 που το αποφάσισα -νωρίς νωρίς :ΡΡ – μέχρι τις 12.30 μάζευα το σπίτι (πότισα τον κήπο, έπλυνα πιάτα, σκούπισα, σφουγγάρισα, κλείδωσα καλά όλα τα παράθυρα, βεβαιώθηκα πως έκλεισα το θερμοσίφωνα) έκανα μπάνιο και μάζεψα τα πράγματά μου.
β) Ξύπνησα απ΄ τις 6 για να πάω νωρίς στο ΚΤΕΛ να προλάβω να βγάλω θέση για το λεωφορείο , που έφευγε στις 8.30.
γ) Το λεωφορείο έκανε 5 ώρες ώσπου να φτάσει στο χωριό, γιατί πέρασε απ΄ όλα τα χωριουδάκια!
δ) Ο οδηγός κάπνιζε και μέσω του air-condition πήγαινε ο καπνός σ’ όλο το λεωφορείο!!
Και ω! του θαύματος έφτασα κάποια στιγμή! Μόλις είδα τη Γεωργία βέβαια μου πέρασαν όλααα!
Το βραδάκι μας πήγε ο γαμπρός μου στο χωριό του πατέρα μου. Μπαίνοντας στο χωριό βλέπω μια αφίσα για “summer party”! Όπα, σκέφτηκα, τι έγινε ρε παιδιά; Πότε εξευρωπαΐστηκε το χωριό και δεν το πήραμε χαμπάρι ; Τι έγινε το παραδοσιακό πανηγύρι με τα κλαρίνα, τη γουρνοπούλα, την παγωμένη μπύρα;
Πήγαμε το βράδυ πιο πολύ από περιέργεια και διαπίστωσα πως τελικά μια απ΄ τα ίδια ήτανε. Γυφτο-δημοτική-νησιώτικη μουσική από cd, σουβλάκια και ποτά. Το κλου της βραδιάς ήταν πως τη διοργάνωνε ο δήμος, εν όψει δημοτικών εκλογών και πέρασε κι ο δήμαρχος κάποια στιγμή να χαιρετήσει τον κόσμο ! Έριξα ένα γέλιοοοοο!
Μου βγήκε όμως ξινό το πρωί, όταν η μάνα μου κι η γιαγιά μου έπιασαν το κουβεντολόι πάνω απ΄ το κεφάλι μου στις 7.30 κι είχα γυρίσει στις 2.30. Μόλις άκουσαν τον εξάψαλμο, τότε κατάλαβαν πως μας ξύπνησαν!
Την Κυριακή τ΄ απόγευμα μ’ «έσυρε» στο χωριό της η μάνα μου να συλλυπηθώ μια θεία μου , που πέθανε ο άντρας της (σε ηλικία 86 ετών)! Τη Δευτέρα το μεσημέρι ξαναπήγαμε στο χωριό του πατέρα μου, όπου είχε καταφτάσει όλο το σόι σχεδόν. Το βράδυ πήγαμε στο χωριό του γαμπρού μου και χτες τα μεσάνυχτα γυρίσαμε -επιτέλους! – στο σπίτι! Χόρτασα ταλαιπωρία για κάνα δυο χρόνια!!

11 thoughts on “ΧΩΡΙΟ

  1. Stavros Katsaris

    Λοιπόν να ξεκινήσω με συλλυπητήρια
    για το θείο. Πάνω στοι άνθος της ηλικίας του βρε.
    Να συνεχίσω λεγοντας σου οτι ο κόσμος ρωτάει και κανέναν έμπειρο.
    Δεν παει έτσι κουτουρού.
    Το πιο επικίνδυνο πράγμα τη σήμερον ημέρα είναι τα σόγια.

    Περαστικά!

  2. evelina_z13

    Τι εμπνεύσεις είναι αυτές,βρε πουλάκι μου;;)))))))))
    Αν μην τι άλλο,διακρίνω μια γραφικότητα σ’όλα αυτά(which means,έχει και την πλάκα του το όλο θέμα!!);ppppppp

  3. renata

    Σταύρο, μα εντελώς νιάτο ήτανε! ;ΡΡ Είχα χρόνια να το περάσω αυτό το λούκι, το ΄χα ξεχάσει! Ευχαριστώ! 😉

    Εβελίνα, είχανε και την πλάκα τους όλ’ αυτά, εννοείται! Για να γράψω τα παραλειπόμενα ήθελα κι άλλα ποστς, αλλα βαριέμαι με τέτοια ζέστη!! Όσο για τις εμπνεύσεις μου, είναι κυριολεκτικά ..του κεφαλιού μου :ΡΡ

  4. Markos

    Χμ .. εμένα γιατί μου φαίνεται ότι κατέβηκες για… προεκλογική δουλειά; :-))))))

    Ρενάτα μου, θα συμφωνήσω με τη μαύρη ντάλια. Μια χαρά ακούγονται όλα αυτά.

    Ε τώρα αν σου έλειψε η γουρνοπούλα, ξανακάνε μια βολτούλα τον άλλο μήνα :-))
    Καλό μεσημέρι

  5. renata

    Σέβα, αμέσως μόλις την είδα τα ξέχασα όλα! Είναι καταπληκτική αυτή η κουκλίτσα! 😉

    Μαύρη Ντάλια, αναπολώ το «θάψιμο» που ρίξαμε στο πανηγύρι, εεε…summer party ήθελα να πω! :ΡΡ Με την θεία και την ξαδέρφη είχαμε στήσει θεωρείο και δεν μας ξέφυγε τίποτααα! Χα χα χα!

    Μάρκο, ως γνωστόν τώρα τον Αύγουστο είν’ τα καλά τα πανηγύρια! ;))
    Προεκλογική δουλειά; Γιατί με προσβάλλεις;:ΡΡ Έχω μεταφέρει τα πολιτικά μου δικαιώματα απ΄τα 18!

Σχολιάστε

