ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩΩΩ… :((

Πέμπτη 13 Ιουλίου: Ξημέρωσε (κατά τις 10 ξυπνήσαμε) η αποφράδα μέρα, που θα φύγω απ΄ το νησί! Πάμε για το πρωινό μας μπάνιο και οι κορίτσες της Σέβας με ρωτάνε αν θα φύγω σήμερα και με παρακαλάνε να μείνω κι άλλο!
Εμ τόσα παιχνίδια στην ακρογιαλιά (κυνηγητά, μπουγελώματα , κάστρα ) κι έχουμε γίνει μια καλή παρέα! Κατά βάθος παιδάκι είμαι κι εγώ-αλλά στο πολύ βάθος– και ταιριάζουμε.
Τις αγάπησα και τις δυο τις κούκλες! Η κάθε μια με τη χάρη της. Η μεγάλη -στην εφηβεία- καταλαβαίνει καλύτερα κάποια πράγματα (όπως όταν την εξορίζαμε απ΄ τον υπολογιστή για να σερφάρουμε ), ενώ η μικρή –νήπιο μέχρι πρότινος- με το κουτσοδόντικο χαμόγελο αλλά και το παράπονό της (πότε ο λουκουμάς, πότε η κοιλίτσα της…)
Η δε μεγάλη θέλει να την πάρω μαζί μου να δει κι αυτή το σπίτι μου και να γνωρίσει τ΄ ανίψια μου από κοντά, με τόσες φωτογραφίες που ΄χει δει και τόσες κουβέντες που έχουμε κάνει. Ναι, τους ζάλισα κι αυτούς!! Δε γίνεται τώρα όμως. Της υπόσχομαι πως όποτε θέλει και την αφήσουν , το σπίτι μου θα ΄ναι ανοιχτό σ΄ όλους τους!
Το μεσημεράκι μαζεύω τα πράγματά μου (εύκολο) και τα μυαλά μου (πολύ δύσκολο). Το πλοίο φεύγει στις 6.30, οπότε κατά τις 5 κατεβαίνουμε στο Μανδράκι
(το στρατιωτικό λιμάνι της αρχαίας και μεσαιωνικής Ρόδου), που γύρω του είναι συγκεντρωμένα τα μνημειώδη κτίρια της περιόδου της Ιταλοκρατίας , να βγάλουμε φωτογραφίες στα ελάφια (σύμβολο της Ρόδου), τους ανεμόμυλους -που θαρρείς και πλέουν- και όσα μας τραβάνε το βλέμμα. Παραλίγο η Σέβα να πετύχει κι ένα γλάρο στα βράχια, κρίμααα!
Πηγαίνοντας στο πλοίο, σταματάμε στη μέση του δρόμου να βγάλουμε το τρενάκι –εν κινήσει- με τους τουρίστες (ακούσαμε τα εξ αμάξης που εμποδίζαμε την κυκλοφορία, για να βγουν σταθερές οι φωτογραφίες ; D ).
Αποχαιρετηθήκαμε και βγήκα στο κατάστρωμα να δω μια τελευταία φορά το νησί που με μάγεψε. Με πιάσανε τα μελοδραματικά μου όπως π.χ. «Τι κάνω εγώ εδώ πάνω, σταματήστε να κατέβω», «σαν έτοιμη από καιρό, σα θαρραλέα, αποχαιρέτα τη τη Ρόδο που χάνεις» κι άλλα τέτοια κουλάάάά. : DD
Το ταξίδι ήταν χάλια, λόγω ανέμου, όλο το βράδυ είχα πάνω απ’ τη θέση μου το φως και την τηλεόραση, είπα αμάν να πιάσουμε Πειραιά.
Μετά από ώρα βρήκα ένα ταξί και γύρισα σπίτι επιτέλους, όπου με περίμενε μια «εγκάρδια» υποδοχή. Τόόόσο πολύ «εγκάρδια», που άρχισα να ψάχνω πότε φεύγει το επόμενο καράβι για πίσωωω..

Υ.Γ. 1.Σεβάκι , σας ευχαριστώ όλους σας !!! Πέρασα αξέχαστααα!!I’ll be back next year! It’s not a promise, but a threat! Χεχεχε!
Υ.Γ. 2. Η τελευταία φωτό είναι απ΄το καράβι, γι αυτό είναι χάλια!

14 thoughts on “ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΩΩΩ… :((

  1. sevarose

    :(((((
    Τι γρήγορα πέρασαν όμως οι μέρες… και πάνω που περνούσαμε τόσο καλά,,,και πόσα πράγματα δεν είδες και πόσα ακόμα δεν είπαμε!!!
    . Μ ‘άρεσε που στην αρχή μου κλεισες μονον για 4 μερες .
    ..του χρόνου σε περιμένω για τα υπόλοιπα ..και ναι δέχομαι την απειλή σου !!!!!
    φιλακιαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα!!

  2. renata

    Σταύρο, αυτό ελπίζω! :))

    Αερικό, όντως! Είναι καλό να ΄μαστε αισιόδοξοι! ;))

    Εβελινάκι, έφυγα πλήρης ηρεμίας, αγάπης και νοσταλγίας(απ΄το καράβι ήδη)! :)))
    Κι εσύ πιστεύω! ;))

    Γοργόναμου, αν είναι να με βάλεις τιμωρία, τότε να ξαναπάω ! :ΡΡΡ Δε με κρατάει τίποτα μακριά της! ;;))

    Τασσούλα, τα καλά πράγματα ποτέ δεν τα χορταίνεις! Καλημέρα! :))

  3. ioannisxen

    Τα ωραία είναι εφήμερα,Σταυρούλα.Ίσως την παρατεταμένη ομορφιά να μην μπορούμε να την αντέξουμε(υπάρχει και αυτή η αντίληψη).

    καλή προσαρμογή!

  4. elenitheof

    renata, εντυπωσιάστηκα με τις φωτογραφίες, τα μέρη που επισκέφτηκες και το πόσο όμορφα πέρασες. Κρίμα που δεν έχω πάει ακόμα στη Ρόδο αν και έχω ένα θείο και μια θεία περίπου στην ηλικία μου που μπορούν να με φιλοξενήσουν. Όταν έρχονται στο Αίγιο περνάμε πολύ ωραία.

Σχολιάστε

