ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ …

Πέμπτη 6 Ιουλίου : Μπαίνει το πλοίο στο λιμάνι κι ανταλλάσσουμε μηνύματα του στιλ «και πώς θα σε γνωρίσω;», » τι φοράς;» Λοοοοοοολ.

Βγαίνοντας βλέπω 3 κούκλες να με περιμένουν, 1 μεγάλη και 2 μικρές! Αγκαλιές, φιλιά και πάμε για το σπίτι.

Σε μισή ώρα πάμε για μπάνιο «στους άμμουδες» , μια παραλία ανάμεσα στην Καλλιθέα και το Φαληράκι!! Στο γυρισμό επισκεπτόμαστε τις Θέρμες της Καλλιθέας.
Εκεί υπήρχαν ιαματικές πηγές , που οι ιταλικές δυνάμεις κατοχής, το 1927, μετέτρεψαν σε κέντρο θεραπείας κι αναψυχής για Ιταλούς παραθεριστές!Το συγκρότημα περιλαμβάνει 3 επίπεδα: την κεντρική είσοδο με την κυκλική πλατεία και το σιντριβάνι, το ημικυκλικό αίθριο διανομής νερού και το συγκρότημα υγιειονομικών εγκατάστάσεων!
Όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους με βοτσαλωτές αυλές και περιβάλλονται με κήπους αλέες , παρκάκια κ.ά.
Οι επισκέπτες πήγαιναν για ποσινοθεραπεία (έπιναν μόνο) απ΄τη χλωριονατριούχα πηγή.
Το 1948 , με την ένωση των Δωδεκανήσων με την Ελλάδα , περιήλθαν στον ΕΟΤ και το 1967 σταμάτησαν να λειτουργούν. Τώρα κάνουν κάποιες προσπάθειες να τα φτιάξουν, αλλά με ρυθμό …χελώνας!
Από κάτω είναι ένας μικρός όρμος, που μαζεύει πολλούς ξένους!
15 thoughts on “ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ …

  1. apousia

    Χάδι στα μάτια και στην ψυχή,η ξενάγηση που μας κάνεις μέσα από τις φωτογραφίες,που τόσο όμορφα ντύνουν τις λέξεις…

    Σε αγαπάμε και σε περιμένουμε!

  2. renata

    Σέβα, το ΄χω το ψώνιο να θέλω να γνωρίζω την ιστορία του τόπου που επισκέφτομαι! Κι εσείς μου λείπετε! :(( Φιλιά στις κοριτσάρες σου!!!

    Απουσία μου, κι εγώ σ΄αγαπώ. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!Γύρισα χτες!

    Αλκυόνη, πήρα και την έφαγα μόνη μου, αφού δεν είμαι πλέον στη Ρόδο! Φιλιάααα.
    Υ.Γ. Έλαβες το μέιλ;;;;

  3. renata

    heliotypon, τα ΄πες όλα για τη Ρόδο. Και οι άντρες μια χαρά…;)))

    Αερικό, ναι αλλά πιο πολύ ιβίσκους! Σ΄ευχαριστώ ! Έχουνε συνέχεια οι διακοπές…

    Μάρκο, θα βαρεθείτε να βλέπετε και να διαβάζετε για τη Ρόδο. Σ΄ευχαριστώ! Καλώς σας βρήκα όλους και όλες! :)))))

  4. Ektwras

    Το σημειο που περιγραφεις το λατρευω απογεμα με μικρη εως και καθολου παρεα, βουτιες, σκεψεις και παλι πισω στην πραγματικοτητα…

    Ειναι υπεροχα…

    ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

    ΥΓ. Ο Σεουλ επεζησε της ταλαιπωριας και πλεον βρισκεται σε επισημη περιοδια στα πατρια εδαφη

  5. renata

    Γοργόνα μου, περίμενε πρώτα να τελειώσω τις αναταποκρίσεις απ’ αυτό! Θα πάω Β.Ελλάδα, είναι προγραμματισμένοο!;)))

    Έκτωρα, μ΄άρεσε γενικά η περιοχή!
    Επίσημη; Έχετε και κουστωδία (μπάντα να παιανίζει, επισήμους να σας υποδέχονται κ.λ.π.);
    Καλά να περάσετε!

  6. evelina_z13

    Ρόδος ε;;;Τι μου θύμισες!!!!!
    5ήμερη και τα μυαλά στα κάγκελα!!!
    Ελπίζω να μου δωθεί η ευκαιρία να βρεθώ ξανά στις ομορφιές της.Προς το παρόν,σας ευχαριστούμε για την ανταπόκριση!!!!
    Φιλιά***

  7. Νίκος

    Είμαι από τη Ρόδο και χωρίς υπερβολές έχω την αίσθηση ότι τα γράφει κάποιος που ζει στο νησί μας. Χωρίς υπερβολές επίσης δεν έχω ξαναδεί κάποιος να γράφει τόσο όμορφα πράγματα για τη Ρόδο. Νάσαι καλά.

  8. renata Συντάκτης

    Νίκο, έζησα μια υπέροχη βδομάδα, φιλοξενούμενη από ντόπιους. Άρα δεν την είδα σαν απλή τουρίστρια . Πιστεύω πως αν ψάξεις, σίγουρα θα βρεις κι άλλες γνώμες σαν τη δική μου και καλύτερες περιγραφές! 🙂

    Σ΄ευχαριστώ! Κι εσύ!

Σχολιάστε

