ΜΕΣΟΚΑΛΟΚΑΙΡΟ

Το ημερολόγιο δείχνει 1η Ιουλίου. Μπήκαμε κιόλας στο δεύτερο μήνα του καλοκαιριού.Ο καύσωνας μια βδομάδα τώρα έχει κάνει τη χώρα ένα τεράστιο μπάρμπεκιου και μας ψήνει ανελέητα. Ήρθε ο καιρός για μπάνια και διακοπές!
Δυο μέρες τώρα που άρχισα να πηγαίνω στη θάλασσα, έχω αγανακτήσει με τη γαϊδουριά μας! Δεν σεβόμαστε το περιβάλλον, ρίχνοντας σκουπίδια όπου να ΄ναι, αλλά και τους άλλους λουόμενους βάζοντας τέρμα ραδιο-cd με κάθε είδους θορύβους , που ονομάζουν «μουσική»!!
Σήμερα πήραμε και τη μικρή μαζί μας. Από δίπλα κάθε τρεις και λίγο το έβαζε ο διπλανός τέρμα, αυτή τρόμαζε συνεχώς και έκλαιγε! Τον παρακαλέσαμε ευγενικά αλλά πού!!!!Αναγκαστήκαμε να πάμε αρκετά πιο μακριά. Είδαμε και πάθαμε να ηρεμήσουμε το μωρό!
Για να μην πω για όλους τους μικροπωλητές, που κάθε τρεις και λίγο έρχονται με φορτικό ύφος να πασάρουν την πραμάτειά τους. Δε λέω, εργαζόμενοι είναι κι αυτοί κι έχουν το δίκιο τους, αλλά όταν ο άλλος αρνείται να το δέχονται, αντί να κάθονται πάνω απ΄τα κεφάλια μας σαν τσιμπούρι!!!
Για να πάει κανείς για μπάνιο πια πρέπει να ΄χει μαζί : κουράγιο, ωτοασπίδες, ηρεμιστικά και μια ταμπέλα «ο κύριος δαγκώνει»! Ουφφφ!!!
Καλό μήνα να ΄χουμεεεεεεεεε!
20 thoughts on “ΜΕΣΟΚΑΛΟΚΑΙΡΟ

  1. evelina_z13

    Έγραψα ένα comment-σεντόνι,αλλά δε μου το πήρε!!!:(
    Ευτυχώς για σένα…;)
    Εν ολίγοις,έλεγα ότι ποτέ δε βρίσκεις το δίκιο σου όταν μπλέκεις με ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ.Μακάρι τα επόμενα μπάνια σας να είναι πιο χαλαρά και απολαυστικά.
    Καλό μας μήνα!!!!;)

  2. apousia

    Καλό μήνα renata μου!

    Δυστυχώς όταν λέμε πως οι ακτές είναι γεμάτες σκουπίδια,δεν αναφερόμαστε μόνο στα αντικείμενα,όσο σκληρή κι αν ακούγεται η λέξη…

    Υπομονή και καλή διάθεση,στο μέτρο του δυνατού.

    Την αγάπη μου!

  3. Charlie Alexandra

    oloi ta xonoun alla kaneis de sikonetai na allaksei ti zoi tou kai na pei: ti skata? mono stin athina i sti thessaloniki mporo na zo? pigmenos mesa ston kosmo kai tin kinisi? douleia oloi tin evdomada kai meta san to provato gia banio? (sou ta leo afta giati fevgo monimos mesovdomada kai einai mageia…) i ora tou megalou nai i tou megalou oxi…
    mouts mouts

  4. renata

    Εβελίνα, αν είμαστε μόνοι χωρίς το μωρό δε θα μ’ ένοιαζε τόσο. Το σημερινό ήταν -σ΄άλλη παραλία- πολύ καλύτερο. Δίπλα μας ήταν μια παρέα νέα παιδιά, που άκουγαν μουσική μεν, αλλά δεν ενόχλησαν καθόλου! Ελπιδοφόρο!!!!!Αντεύχομαι!

    Απουσία μου,καλό μήνα!Προσπαθώ όσο μπορώ να κάνω υπόμονή! Όσο για τη διάθεση πάντα με καλή προσπαθώ να ξεκινώ! Έχεις και τη δική μου!Φιλιά!

    Τσάρλι, το ΄κανα πριν από 10 χρόνια! Τώρα γύρισα πίσω λόγω διαζυγίου! Όσο για το Σ/κο είναι ατυχής επιλογή, το ξέρω, αλλά έτυχε αυτές τις μέρες – συνήθως έχει μες στη βδομάδα- να ‘χει ρεπό ο γαμπρός μου! Σμααατς!!

  5. An-Lu

    Κουράγιο!
    Δυστυχώς πρέπει να κανονίζουμε τις «εξωτερικές» δραστηριότητές μας με τέτοιο τρόπο, ωστε να μην συμπίπτουν με των χιλιάδων κάφρων.
    νοτισμένα φιλάκια!

  6. renata

    Γοργόνα μου, γι αυτό ακριβώς διάλεξα να φύγω για διακοπές Τετάρτη και να γυρίσω πάλι Πέμπτη, ν΄αποφύγω την ταλαιπωρία όσο γίνεται, γιατί την πολλή καφρίλα δεν την αντέχω!
    Υ.Γ. Δεν είναι υπέροχη η μυρωδιά που ΄χει το νοτισμένο χώμα; Σε φιλώώώώ!

  7. sevarose

    ,,,,κι αν έχουν δει τα μάτια μου τέτοιους κάφρους καθημερινά που πάω μπάνιο !!
    π.χ:φιλόζωη είμαι αλλά δεν ανέχομαι να κάνουν μπάνιο μωρά και δίπλα σκυλιά.. έχω τσακωθει γι΄αυτό πολλές φορές !!

    Υ.Γ γλυκιά αναμονή…

  8. Markos

    Το ακόμα χειρότερο είναι πως αυτή δεν είναι συμπεριφορά της παραλίας μόνο.
    Είναι επιλεγμένη στάση ζωής.
    Απλώς στην παραλία, προσπαθώντας να χαλαρώσει κανείς, νοιώθεθ να υφίσταται εντονότερα την γαϊδουριά όσων σε όλες τους τις εκδηλώσεις συμπεριφέρονται έτσι.
    Καλημέρα Καλή ενδομάδα.

  9. ralou

    Ax renata!

    σήμερα που βλέπω το ποστ σου ο καιρός είναι πιο δροσερός, αλλά δυστυχως όλα μα όλα τα υπόλοιπα (και πολλά ακόμα) δεν αλλάζουν με τίποτα.

    Δεν αγαπάω ιδιαίτερα το καλοκαίρι και ίσως γι αυτό να με ενοχλούν ακόμα περισσότερο αυτες οι ιστορίες καθημερινής τρέλας που συμβαίνουν τότε.

    Καλό μήνα και καλά κουράγια.

  10. renata

    Σέβα, δεν μπορώ να πω για τα ζώα, γιατί δεν μου έχει τύχει μέχρι τώρα! Γλυκιά μεν, συννεφιασμένη δε. :-/

    Μάρκο, σωστά, έτσι και χειρότερα θα ΄ναι και στην καθημερινότητά τους!Καλή εβδομάδα και χωρίς φουρτούνα!

    Ιωάννη, το προσπαθώ, καθότι δεν έχω την υπομονή που με χαρακτήριζε στο παρελθόν!Καλημέρα!

    Τασσούλα, τα φοβάμαι τα σκυλιά!! Μακάρι να φτιάξει από σήμερα, αν όχι, από αύριο τουλάχιστον! Καλημέρα!

    Ραλού, παραείναι δροσερός!!! Σε καθε εποχή συμβαίνουν πιστεύω ιστορίες καθημερινής τρέλας! Καλό μήνα και καλά ταξίδιαααα να ΄χουμε!

    Κάντε καμιά ευχή να φτιάξει γραγορότερα ο καιρός!!!

  11. Krotkaya

    όπως είπε κι ο Αυτοκράτωρ, όπως συμπεριφερόμαστε παντόύ, συμπεριφερόμαστε κι εκεί…

    Κι η παλιομάγισσα από πάνω δίκιο ·έχει… αχ, βρε Ρενάτα. αχ!

  12. dora in e-space

    Το χειρότερο δε όλων είναι, οτι ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ γκρινιάζουν γιά τα σκουπίδια. Λες και δεν είμαστε εμείς οι ίδιοι που τα πετάμε.
    Φρικάρω με το θέμα.

    Καλό μήνα.

  13. renata

    Μοργκάνα, Κροτ-άκι μου, ήρθα «φορτωμένη» και το ΄γραψα! Το ξέρω πως δεν «κομίζω γλαύκας»΄! Έλα μου ντε, κάτι πράγματα που μ΄απασχολούν! Τς τς!

    Ντόρα, το ξέρω, γι αυτό χρησιμοποίησα α΄ πρόσωπο! Ευχαριστώ κι αντεύχομαι!

  14. Ευα

    Εγω το κοψα καλη μου…γιατι την Κυριακη επρεπε να σηκωθω χαραματα και να τρεχω χωρις καφε για να βρω ενα τετραγωνικο μετρο για να στρωσω πετσετα μακρια απο τους πρωταθλητες της ρακετας.Ασε που δεν ξερω μπανιο κι επρεπε να πολεμησω πρωτα με το παγωμενο νερο που δεν ειναι κι οτι καλυτερο στις 9 το πρωι και ΧΩΡΙΣ καφε(το τονιζω γιατι με φοβαται κι ο Θεος χωρις καφε)κι επειτα με τους πρωταθλητες της βουτιας και τις θεες με τα στρινγκ που μου μοστραραν τα βραζιλιανικα οπισθια τους σε εμενα τη φαλαινα Ορκα!
    Οποτε..χαρισμα σας οι θαλασσες και οι ακτες,εγω θα μεινω σπιτι με τον παιδαρο που φερνει εφημεριδα και καφε στο κρεβατι(λεμε τωρα…..!)
    Χαχαχαχαχα!

  15. Alkyoni

    σκηνές απείρου κάλλους,έζησα κι εγώ το Σάββατο στο La Costa στον Άγιο Ανδρέα
    (οκ εγώ δεν ήξερα,μπορούσα όμως να ρωτήσω)
    Όχι πως επάνω είναι καλύτερα…και ούτε που ξέρω,αν περίμενα κάτι το διαφορετικό εδώ
    Σίγουρα όχι όμως εικόνες απ τη Μικρασιατική καταστροφή βγαλμένες.
    :/

  16. renata

    Eva,το Σάββατο πήγαμε απογευματάκι μετά τις 17.30 (όταν ξύπνησε η μικρή απ΄το μεσημεριανό της ύπνο). Την Κυριακή κατά τις 10 αλλά ευτυχώς βρήκαμε ένα πεύκο ελύθερο με αρκετό ίσκιο. Όσο για τις φυλές της παραλίας(θεοί της βουτιάς, πρωταθλητές της ρακέτας, θεές του στρινγκ :ΡΡΡ) μ΄ αφήνουν αδιάφορη, γιατί εγώ πάω για να κολυμπήσω κι ας είμαι μια μίνι φάλαινα! Άμα όμως είχα τον παίδαρο να μου φέρνει καφέ κι εφημερίδα στο κρεβάτι σαφώς κι εγώ το ίδιο θα ΄κανα!;)))))

    Αλκυόνη, έχω να πάω στον Αγ. Ανδρέα από μια εκδρομή με το γυμνάσιο! Καμία σχέση φαντάζομαι με το πως θα ΄ναι τώρα! Αυτό περί Μικρασιατικής κατασκευής πολύ πετυχημένοοο! ;))

    Γοργόνα μου, ευχαριστώ! Καλημέρα σου!

Σχολιάστε

