ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Σήμερα είναι η παγκόσμια μέρα της μουσικής και θα γιορταστεί με συναυλίες Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών σε όλη τη χώρα .
Σκέφτομαι καμιά φορά τι θα γινόταν και πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μας, αν δεν υπήρχε η μουσική.
Όσον αφορά εμένα θ’ άλλαζε όλη η καθημερινότητά μου, αφού χωρίς μουσική δεν αντέχω λεπτό. Είναι το αιώνιο κόλλημά μου μαζί με τα βιβλία! Χωρίς φαΐ μπορώ (υποθετικά πάντα ;-ΡΡΡ) χωρίς μουσική όχι!
Βάζω 5 cd ( τόσα χωράει το στερεοφωνικό) και τα αφήνω να παίζουν όλη μέρα και να επαναλαμβάνονται. Απ’ αυτά ένα δυο είναι καινούρια και τα άλλα 3 παλιά, που τα εναλλάσσω κάθε 2 μέρες αλλά ξαναγυρνώ σ’ αυτά αργότερα. Δεν είναι όλα από ένα είδος πάντα.
Για παράδειγμα αυτήν τη βδομάδα ακούω το νέο της Μ. Κανά (ελάχιστα κομμάτια μπορώ να πω πως ξεχωρίζω, απογοητεύτηκα όχι απ’ την τραγουδίστρια αλλά απ’ την αναγνωρίσιμη ευκολία του συνθέτη ), τον -όχι τόσο- νέο του Π. Θαλασσινού ( κι εδώ 4 ξεχωρίζω) , το διπλό Echoes -The best of Pink Floyd (λατρεμένο συγκρότημα), και μια συλλογή τραγουδιών της Billie Holiday.
Ναι, το ξέρω ,ακούγεται τρελό, αλλά έτσι μου αρέσει Την προηγούμενη φορά είχα ένα δίσκο του Σαββόπουλου, του C. Santana, των Dire Straits, ένα με άριες από όπερες και ένα παλιό των Φατμέ!
Λάβετε υπόψη πως είχα μια γιαγιά που χρώσταγε λίγο της Μιχαλούς (ξαδέρφη του παππού, που δημοσίως αρνούμαστε να παραδεχτούμε πως είμαστε συγγενείς) και τρελός παπάς-όντως ο νονός μου είναι παπάς – με βάφτισε, γι αυτό μη βαράτε όλοι μαζί!
Υ.Γ. Χτες ο blogger μου ‘κανε πείσματα και σ’ ένα ποστ που ανέβασα, δεν επέτρεπε σχόλια (χωρίς να πειράξω τις ρυθμίσεις). Το διέγραψα εν τέλει.
Το λέω προς αποφυγή παρεξηγήσεων αν το κάνει και σήμερα!
18 thoughts on “ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

  1. evelina_z13

    «Σκέφτομαι καμιά φορά τι θα γινόταν και πόσο διαφορετική θα ήταν η ζωή μας, αν δεν υπήρχε η μουσική.
    Όσον αφορά εμένα θ’ άλλαζε όλη η καθημερινότητά μου, αφού χωρίς μουσική δεν αντέχω λεπτό.»

    Από μικρή,κοιμάμαι και ξυπνάω με μελωδίες.Όταν βλέπω ταινίες,θέλω να ακούω και το παραμικρό «τσικ».Όταν διαβάζω ένα βιβλίο,η μουσική με κάνει να ζωντανέψω τις εικόνες..
    Αν ποτέ «κουφαινόμουν» θα ήμουν το πιο δυστυχισμένο άτομο στη γη(όσο ανόητο κι αν ακούγεται αυτό).
    Φιλιά*

  2. ioannisxen

    Η μουσική ανήκει στα πράγματα που ακόμα και αν τα αγνοούσαμε θα τα είχαμε ανακαλύψει.Την βαθύτερη ανάγκη μας για ΕΚΦΡΑΣΗ τίποτα δεν πρόκειται να την σταματήσει.

    Σε χαιρετώ!

  3. renata

    Εβελίνα, άλλο ένα σημείο στο οποίο συμφωνούμε!! Φιλάκια!

    lenguadefuego, thanks!

    Ιωάννη, σωστός όπως πάντα! Εννοούσα πως, ανάμεσα στις πολλές μορφές έκφρασης που υπάρχουν, η μουσική είναι για μένα «εκ των ων ουκ άνευ» !

  4. Marina

    Χωρίς ήχους και μελωδίες πώς να ήταν άραγε η γής? Θυμάμαι που όταν ήμουνα μικρή έβαζα ακουστικά στ’ αυτιά μου και ανάλογα με τη μουσική έκανα πράγματα, διάβαζα με Sting και Τζό Κόκερ, κοιμόμουνα με Pink Floyd…

  5. Markos

    Και γιατί άραγε να σε πούμε «τρελή» για τη μουσική που ακούς.
    Η μουσική είναι μια.
    Οι διαθέσεις αλλάζουν, αλλά και πάλι…
    Καλό σου μεσημέρι.

  6. ralou

    Και συ στο fan club των P.F.;

    Ξέρω κάθε νότα, κάθε τραγουδιού που έχουν γράψει ποτέ.

    Αλλά βρε παιδί μου σε συνδιασμό με Θαλασσινό και Κανά;

    Τί έλεγες για την γιαγιά σου;

  7. papet

    Να είστε όλοι σίγουροι ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που η μουσική τους δίνει ζωή. Είναι σχεδόν λογικό.
    Σε εμένα πάλι η μουσική λειτουργεί κάπως ανάποδα. Όταν την ακούω, δεν μπορώ να κάνω ό,τιδήποτε άλλο. Κολλάω εντελώς.
    Όσον αφορά στους περίεργους μουσικούς συνδυασμούς, έτυχε μόλις εχθές να γράψω για κάτι τέτοιο στο προσωπικό μου blog.

    May the Force b with u…
    papet

  8. renata

    Μαρίνα, όλα μου τα φοιτητικά βιβλία έχουν στις σελίδες τους τίτλους τραγουδιών που άκουγα απ΄το ραδιόφωνο!Το περιεχόμενο τους μπορεί να μην το θυμόμουνα πάντα, αλλά τα τραγούδια οπωσδήποτε!

    Έκτωρα, κρίμα που δεν μπορείς να βρεις εισιτήριο! τρα λα λα λα ;ΡΡΡ

    Μάρκο, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Να και κάποιος που καταλαβαίνει το λόγο! Καλό μεσημέρι!

    Ραλού, εγώ και άλλοι 1.000.000 κόσμος (μήπως λέω λίγους;)Όσο για τον συνδυασμό , παίζει ρόλο η διάθεση. Αυτή τη στιγμή τους έβγαλα κι ακούω Queen!
    Όσο για τη γιαγιά Ζωίτσα, έχει πολύύύ γέλιο!Φοράει μαύρα ρούχα (λόγω χηρείας)στο όριο του γονάτου κι από κάτω άσπρα αθλητικά με κόκκινο τσεμπέρι!;))

    papet, and with you also.Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

  9. sevarose

    ……κι εγώ χωρίς μουσική δεν ζω..renata moy ..και τώρα να χω καιτην μικρή να μου βαζει καινα με ενημερωνει σε ολα τα τελευταια χιπ χοπ -ταδικά μου ακουσματα τα θεωρει ξενερωτα -και αλλα που δεν ξέρω καν πως τα λένε ..μιά τρέλλα ,,,, φιλιααααααααά…

  10. ExiLioN_MouToniDioN

    H μουσική είναι μαγεία..μαγεία?χμμ..λίγα λέω…αλλά πως να την περιγράψεις..δεν είναι δυνατό!Για μένα πλέον οι νότες φαίνονται λέξεις και μάλιστα ευαίσθητες πολυ!
    Μακάρι οι άνθρωποι να ήταν πιο ανοιχτοί στο θέμα αυτό..δίχως διακρίσεις και τετοια..

    Πολυ θα μου άρεσε να έβλεπα διάφορα ήδη να συνδυάζονται..πχ τζάζ με παραδοσιακά(όπως οι mode plagal)

    Feel the music flow..

    ΚΑλό βράδυ

  11. renata

    Σέβα, α πα πα! Αυτά τα χιπ χοπ δε μ’ αρέσουν! Φιλιά!

    Προβατάκι, μαγεία είναι καλά το ΄πες! Δεν έχεις ακούσει αυτοσχεδιασμό μεγάλων σολίστ (π.χ. Αχαλινωτόπουλου στο κλαρίνο); Αυτή είν’ η δική μας τζαζ! Καλημέρα!

  12. Krotkaya

    Πέραν του ότι συμφωνούμε απόλυτα, βλέπω πως ο τρελός νονός κια η τρελή γιαγιά, δεν τα κατάφεραν άσχημα!

    σε φιλώ μικρό κνιτάκι! 🙂

  13. renata

    Μικρή μου Κροτ, ευχάριστο το ό,τι ταιριάζουν τα μουσικά μας γούστα! Όσο για τις καταβολές μου (γιαγιά-νονός),και να θέλω δεν μπορώ να τις αλλάξω!
    Η προσφώνηση είναι ελλιπής. Θα ΄πρεπε να λέει μικρό(μ΄αρέσει!!) -προ αμνημονεύτων χρόνων ή πάλαι ποτέ- κνιτάκι! Σμουτς!!!

  14. ExiLioN_MouToniDioN

    Nαι σίγουρα..αυτοσχεδιασμός είναι και αυτός..απλώς εννούσα περισσότερο κάτι ελληνικό σε jazzοσυγχωρδίες..if u know what i mean..

    Aλήθεια τι σου αρέσει να ακούς;

Σχολιάστε

