ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΔΡΙΑΝΟΥ (συνέχεια)

Σ’ αυτά τα τραπεζάκια αριστερά καθήσαμε και κοιτούσαμε τον κόσμο που περνούσε. Πρώτα όμως χαζέψαμε στους πάγκους των μικροπωλητών. Μ’ αρέσει να κοιτώ κι ας μην αγοράζω πάντα. Ειδικά -ασυνήθιστα για μένα- κοσμήματα .

Πήρα τελικά ένα βραχιόλι για την άλλη μου ανιψιά την Ελένη. Είναι 10 χρονών κια σαν γνήσιο θηλυκό ,της αρέσουν τα κοσμήματα.

Αφού φτάσαμε ως τη βιβλιοθήκη (ένας τοίχος σώζεται) και είδαμε το Μοναστηράκι γυρίσαμε πίσω.

Το μεσημεράκι πήραμε το αμάξι που το ΄χαμε σταθμεύσει στην οδό Διπύλου (δεν πιστεύω να διαβάζει κανενας τροχονόμος το μπλογκ!) απέναντι ακριβώς απ’ το δεντράκι , ροδιά νομίζω είναι, είχε μωβ λουλούδια.

Με την αδερφή μου δώσαμε την υπόσχεση να γυρίσουμε για να μπούμε μέσα στην αρχαία αγορά και να τα δούμε όλα με την ησυχία μας ! Μια πετριά οικογενειακώς με την αρχαιότητα την έχουμε, τι να κάνουμε !

21 thoughts on “ΣΑΒΒΑΤΙΑΤΙΚΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΑΔΡΙΑΝΟΥ (συνέχεια)

  1. αερικό

    Το δεντρακι δεν ειναι ροδια σιγουρα και δυστυχως δεν θυμαμαι τωρα το ονομα του..:-(
    Κι εμενα μ’ αρεσουν τα ασημενια κοσμηματακια..:-))

  2. Alkyoni

    ρεν κάπου εκεί τριγυρνούσα το Πάσχα που κατέβηκα Αθήνα
    Τα ίδια πράγματα μας μάγεψαν
    Όμως νομίζω λίγο πιο κάτω,είναι εκείνοι που παίζουν αυτή την πανέμορφη μουσική των Άνδεων
    Γέλασα πολύ με την πρώτη φωτο…ο τουρίστας με τον σερβιτόρο-κράχτη και τον τιμοκατάλογο!!!!!
    Κι αυτή χαρακτηριστική της περιοχής εικόνα
    Καλή σου μέρα Ρεν 🙂

  3. renata

    Απουσία μου, γενικά έχουμε αδυναμία στην ιστορία, κληροδότημα του πατέρα μου.Έχεις και την δική μου πάντα!

    Αερικό, κι εμένα κι ας μην πολυφορώ -γενικά- κοσμήματα.

    Μένω εκτός, χάρηκα που νιώθεις έτσι. Μας άφησες μόνους! Γράψε κάτι στο μπλογκ σου!

    Νυχτολούλουδο, φυσικό είναι!Ένα λουλούδι αναγνωρίζει έν’ άλλο! ;))
    Όντως είναι πολύ ωραία!

    Αλκυόνη, χαίροαμι που έχουμε τα ίδια γούστα! Όσο για τους μουσικούς δεν είδα, αλλιώς θα μου γλίτωναν;;; :ΡΡ
    Καλό σου απόγευμα!

  4. Krotkaya

    γέμισε αθήνα η οθόνη, το γραφείο και τα μάτια μου… τι ωραία… μύρισε γιασεμί, φραπέ και λιακάδα…

    τι καλά!

    σταματάω να ονειρεύομαι όμως. θα πρέπει αν περιμένω δυο μήνες ακόμα… σνιφ!

  5. lemon

    Αχ, έβαλες ακριβώς τη βόλτα που κάνουμε εμείς-οι της επαρχίας-όποτε κατεβαίνουμε στην Αθήνα!
    Τι ωραία, πολύ το χάρηκα, σ ευχαριστώ!

  6. sevarose

    Αν καιτσιμεντούπολη έχει τόσες ομορφιές η Αθήνα μας,,,όταν ανεβώ ,,-κάποτε- να με πας οπωσδήποτε βόλτα εκεί οκ;,

    ΥΓ. εεεεεεεε……τελειώσαμεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!

    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!

  7. renata

    Λεμονάκι, εγώ σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου σχόλια. Πιστεύω πως για τους περισσότερους είναι αγαπημένη βόλτα αυτή!

    Σέβα, βιάζεσαι, αύριο τελειώνουμε! Όταν έρθεις, θα στα δείξω όλα.

  8. morgana

    κα ιμενα αυτα τα χειροποιητα κοσμηματα κατι μου κανουν….

    το κακο ειναι ειναι οτι κανουν και κατι στη τσεπη μου…..

    ατιμη κενωνια!

  9. renata

    Εβελίαν, καλώς να ορίσεις!Έχει κι άλλα όμορφα μέρη όμως!

    Μάρκο, σ’ ευχαριστώ! Να περνάς όμορφα στις βόλτες σου! Καλό σου βράδυ!

    Μαγισσούλα, σε καταλαβαίνω, γιατί κι εμένα κάποια άλλλα να δεις τι ζημιά μου κάνουν!

    Οδυσσέα, έχει όμορφα σημεία για βόλτα! Να ζήσω μέσα κι εγώ δεν το συζητώ! Μια χαρά είμαι εδώ !

Σχολιάστε

