ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ




Μ’ αρέσει πολύ να ταξιδεύω! Απ’ όταν θυμάμαι τον εαυτό μου, τίποτε δεν μπορούσε να μου δημιουργήσει μεγαλύτερο ενθουσιασμό απ’ το ταξίδι!
Τα καλοκαίρια ειδικά που φεύγαμε βράδυ για το χωριό με το τρένο, διατρέχοντας αρκετούς νομους της Πελοποννήσου, τα θυμάμαι σε ατμόσφαιρα γιορτής! Περνούσε κατά τις 10.30 μ.μ. και το πρωί βγαίναμε στις 5 π.μ. αγουροξυπνημένοι στον Πύργο. Από κει -αρκετά αργότερα- με λεωφορείο, φτάναμε κάποτε στα όρια Ηλείας-Αρκαδίας, όπου και τα γειτονικά χωριά του μπαμπά και της μαμάς !
Αλλά το καλύτερό μου, ήταν όταν γυρίζαμε πάντα μέρα, συνήθως πρωτομηνιά στα γενέθλιά μου.Δεν ξεκολλούσα απ’ το παράθυρο, με ξετρέλαιναν οι μυρωδιές των φρούτων,των χωραφιών, τα μικρά σπιτάκια και τα χωριουδάκια που φαίνονταν τόσο ζωντανά!
Πιο πολύ απ’ όλα μ΄άρεσε η θέα απ’ τα παραθαλάσσια μέρη της Ηλείας-Αχαΐας -Κορινθίας, ειδικά μέχρι να φτάσουμε στον Ισθμό! Από κει και κάτω το τοπίο, αν και γνωστό, με κρατούσε δέσμιό του! Ήταν η αρχή μιας νέας χρονιάς, κυρίως στο σχολείο!
Πάντα σ΄αυτό το σημείο αφήνομαι στη θέα, γνωρίζοντας πως γυρίζω πίσω στα πάτρια εδάφη! Η θάλασσα με κάνει να νιώθω γαλήνη πάντα! Ίσως γιατί μου θυμίζει την αρχέγονη μήτρα !
Τώρα πια, που ανεβοκατεβαίνω στη Αττική τα Σαββατοκύριακα, πάντα είναι εκεί, το σταθερό σημείο, που μου δίνει το έναυσμα για νέες εκκινήσεις στη ζωή μου!

Υ.Γ. Την φωτογραφία την βρήκα εδώ .

15 thoughts on “ΤΟ ΩΡΑΙΟΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

  1. ioannisxen

    Κάθε ταξίδι που κάνουμε είναι μια προσπάθεια για κατάκτηση της ανεξαρτησίας μας.Πάντα θα επιθυμούμε να ταξιδεύουμε και πάντα θα ξαναγυρνάμε στον ΠΑΤΕΡΑ(«πάτρια εδάφη») και στην ΜΗΤΕΡΑ(«αρχέγονη μήτρα»).Στις πολυάριθμες επιστροφές μας θα κουβαλάμε σαν λάφυρο λίγη περισσότερη ανεξαρτησία!

    Χαιρετώ και ανταποδίδω τις ευχές για καλό μήνα!

  2. sevarose

    ..Πως θα
    ήθελα RENATA MOY να
    ταξιδεύα σε
    όλη την
    Ελλάδαμας..σε καθε στεριανη γωνιά της και στο παραμικρό νησάκι
    μας με τόσες άγνωστες ομορφιές!!!!
    δεν σε φτάνει να τα δεις όλα αυτα μια ζωή !!

  3. elpida

    Αχ! κορίτσι μου, τα μέρη σας είναι πολύ ωραία. Έχω κάνει τον γύρο της Πελοπονήσου πριν χρόνια. Κι εγώ την αναπολώ. Κι ο ισθμός, μεγάλη υπόθεση. Τώρα βέβαια με την καινούργια γέφυρα, δεν τον έχω δει από κοντά.Ελπίζω στο μέλλον.

  4. apousia

    Πάντα το ταξίδι είναι η διαδρομή και όχι τόσο η άφιξη ή η επάνοδος..
    Απόλυτα συμφωνώ με την composition doll!
    Και το περιφρονημένο στις μέρες μας τραίνο,μου θυμίζει κάτι που έγραφε προ ετών ο Γιανναράς:
    »Το αεροπλάνο σε μεταφέρει,το τραίνο σε ταξιδεύει..»

    Την αγάπη μου renata!

  5. renata

    Ιωάννη, δίκιο έχεις!Κάτι τέτοιο συνειδητοποιώ κι εγώ κάθε φορά!

    Κούκλα, «δεν είν’ η δόξα, δεν είναι τα λεφτά, είναι του δρόμου η φωτιά…» κάπως έτσι λέει ένα τραγουδι που μ’ εκφράζει!

    Ελληνίδα, μου έδωσαν έμπνευση τα δελφίνια σου!

    Νυχτολούλουδο, σ’ ευχαριστώ και περιμένωωω!

    Σέβα, έτσι πιστεύω κι εγώ με τόσες ομορφιές που ΄χουμε γύρω μας!

    Ανδρέα, μοσχοβολάει εκεί ο αγέρας απ’ τα φρούτα όλο το καλοκαίρι!

    Ελπίδα, με το καλό να ξανάρθεις!

    Απουσία μου, σοφό και αληθές! Έχεις και τη δική μου!

  6. ralou

    Ο δρόμος προς τον Πύργο είναι ο δρόμος και για το «δικό» μου χωριο. Στο οποίο σημειωσε ότι δεν έχω καμιά ρίζα. Απλά το υιοθέτησα την πρώτη φορά που πήγα και το ερωτεύτηκα. Είναι το Κάστρο και το Λιτζι κοντά στην θάλασσα και τα ιαματικά λουτρά εκεί κοντά στα μέρη σου.
    Αυτό που με τρελαίνει εκτός από την πιο ονειρεμένη θάλασσα που έχω βρει στην Ελλάδα είναι το τοπίο που ξετυλίγεται στην διαδρομή. Αμπέλια, ελιές, καλάμια τις άκρες των δρόμων, μαλακοι χαμηλοί αλλεπάλληλοι λόφοι, καταπράσινοι με χίλια πράσινα.
    Τοπίο ήρεμο και ήμερο, γόνιμο και πολύφερνο.
    Νασαι καλά που μου το θύμισες!
    Για μια βδομάδα διακοπές ζουμε όλοι 😉

  7. renata

    Μάγισσα, πούθα πάει θα ΄ρθουν κι οι διακοπές!

    Ραλού, το χωριό μου είναι ανάμεσα στις όχθες του ποταμού Ερύμανθου απ’ τη μεριά της Αρκαδίας(το όριο με την Ηλεία) σε υψόμετρο 900μ . Πριν γίνει η σήραγγα Αρτεμισίου 7 ώρες ήθελες με λεωφορείο να πας, γι αυτο προτιμούσαμε τον άλλο κύκλο! Να περνάς καλά όπου και να ‘σαι!

Σχολιάστε

