ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙ !!!!

Λίμνη Ηραίου (Βουλιαγμένης) -Λουτράκι

Κάπως έτσι είναι για μένα ο ιδανικός τόπος διακοπών : Ερημιά (σχετική), άμμος, πανέμορφη και ζεστή θάλασσα και μετά βγαίνοντας χταποδάκι και ουζάκι στην παραλία!Να λοιπόν που υπάρχουν τέτοια μέρη στην Ελλάδα πάμπολλα, οπότε τι Μπαλί και Μαυρίκιο μου λέτε!!!!!!

Μη σας ξεγελά η ζέστη, είναι τραβηγμένη 16/5 στη σχολική μας εκδρομή! Περιττό βέβαια να πω ότι αρκετά απ’ τα χταποδάκια έλειπαν μετά, γιατί κατέληξαν στα στομάχια μας! ;-)))))

Υ.Γ. Τις φωτό απ’ τα λουλούδια ηθελα να ανεβάσω αλλά είναι σε μεγάλη αναλυση (σχεδόν 1ΜΒ ,εξ ου ο λόγος που δεν φορτώνονται), δεν φταίνε τελικά οι δισκέτες αλλά εγώ! :-((

19 thoughts on “ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΙΙΙΙ !!!!

  1. μεθυσμένα χρώματα

    καφέ, χταπόδι και θάλασσα πάνω από 35 βαθμούς….
    είναι ό,τι πρέπει!

    μία καληνύχτα.

  2. ioannisxen

    Το χταπόδι το χτυπάμε αρκετές φορές για να μαλακώσει.Η ψυχή μας πόσες φορές πρέπει να χτυπηθεί για να μαλακώσει και να γίνει ανθρώπινη;

  3. sevarose

    Λουλουδικό χορτάσαμε να βλεπουμε φιλενάδα φτάνει …..καλοκαίρι μύρισε ,αλλαγή φώτο -θεματος απο δω και πέρα!!
    Κάτσε να πάω κι εγω θάλασσα και η ψηφιακή …θα πάρει καιθα δώσει .
    Όσο για τα χταποδακια αδύνατα τα βλΈπω τα καημενα !!
    Έχω συνηθισει σε αυτα που πιάνει ο άντρας μου καιεΊναι πιο χορτάτα,,, αν και τα μικρα ειναι πιο νόστιμα!!
    …ΕΧΩ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΧΤΑΠΟΔΙ ΕΓΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!ΟΥΥΥΥΥΥ

  4. evelina_z13

    Ααααααχ….τι μου θυμίζεις τώρα!Μακάρι να μην «τρέχανε» οι υποχρεώσεις και να ήμουν επί 3 μήνες σε μια παραλία,αραχτή και light!Τό’χω κάνει στο παρελθόν…
    At least,έχουμε τα Σαββατοκύριακα;)
    Καλό καλοκαίρι νά’χουμε!!

  5. apousia

    Να που πήγα και σ’αυτή την παραλία στο Λουτράκι,που δεν την έχω επισκεφτεί…
    Ξεκίνησαν ήδη οι διακοπές μου!

    Πολλά φιλιά!

  6. renata

    Μεθυσμένα χρώματα, υπερθεματίζω! Καλό σου απόγευμα!

    Ιωάννη, πολλές φορές θα έλεγα σαν πρώτη σκέψη. Αλλά αφού το σκέφτηκα ξανά, πιστεύω πως ή το ΄χεις μέσα σου να είσαι ανθρώπινος και τα «πλήγματα» στο ξυπνάνε ή δεν το ΄χεις, οπότε δεν καταλαβαίνεις !

    Ανδρέα,τυχερέ, επέστρεψες ε;
    «…όπου κι αν πάω με πληγώνει», ίσως συμπλήρωνε κάποιος το στίχο του ποιητή, αλλά εμένα προσωπικά κάτι τέτοια μέρη με κάνουν να την αγαπώ περισσότερο!

    Σέβα, όταν θα ΄ρθω (σε 1 μήνα περίπου) περιμένω να γευτώ χταπόδι απ’ τα χεράκια σου!Σήμερα πάντως «μου ΄κανες ζήλια» το μεσημέρι με το μήνυμά σου!

    Εβελίνα, πού θα μας πάει, θα ΄ρθουν κι οι διακοπές!Μόλις άρχισαν οι ζέστες!Αντεύχομαι!

    Τσέλιγκα, εγώ σκέφτομαι και κάνα δυο ακόμα που τα συμπληρώνουν: ταβλάκι με παγωμένο ουζάκι και καλή παρέα! ;-))))))))))

    Απουσία μου, τώρα που το σκέφτομαι δίκιο έχεις, έτσι είναι!Κάθε φωτογραφία μας «ταξιδεύει»!Έχεις και τα δικά μου!

  7. τσέλιγκας

    Η σωστή σειρά είναι φραπεδάκι και στη συνέχεια πέρασμα στο ουζάκι 🙂

    Ε και καμιά βουτιά στο ενδιάμεσο!

  8. renata

    Το ΄χω σκοπό το καλοκαίρι να ΄ρθω, γιατί μένει μια παλιά αγαπημένη μου φίλη εκεί!Έχω να ΄ρθω απ’ το ’93, που παντρεύτηκε!Πώς πέρασαν τα χρόνιααααααααααααα! :-/

  9. renata

    Ελληνίδα μου, κι εγώ θέλω διακοπέέέέέές! Έπηξαααα! Α, ξέχασα σε 15 μέρες οι δικές μου ξεκινάνε! ;-)))))

    Νικόλα κι μένα όποτε τα ξαναβλέπω μου ανοίγουν την όρεξηηηηηηη!

    Μένω εκτός, είναι που ΄σαι μακριά γι αυτόόοό!Μόλις έρθεις και περάσει το καλοκαίρι, θα αλλάξεις γνώμη!

    Τσέλιγκα απ’ το Βόλο δεν έχω ξανακούσει!!!Τυχερός είσαι, πολύ όμορφη πόλη!

Σχολιάστε

