ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ




Έχω ήδη αναφέρει την ημερήσια σχολική μας εκδρομή στο προηγούμενο κείμενο. Ας γράψω και τα υπόλοιπα λοιπόν.Το πρόγραμμα έλεγε: Αρχαία Κόρινθος -Λουτράκι.

Η πρώτη μας στάση -μετά το επεισόδιο ενός χαλασμένου λεωφορείου που μας «έφαγε» 45′ απ’ την εκδρομή- ήταν στον αρχαιολογικό χώρο της Αρχαίας Κορίνθου και στο Μουσείο . Το ζόρι στις σχολικές εκδρομές είναι πως δεν ευχαριστιέμαι τα μουσεία, γιατί ταυτόχρονα πρέπει να προσέχω και τα παιδιά και να τα «ξεναγώ» τις περισσότερες φορές!

Όσες φωτογραφίες έβγαλα ήταν βιαστικές (μη βαράτε όλοι μαζί) και δεν το ευχαριστήθηκα καθόλου! Δε θυμάμαι τα περισσότερα πώς λέγονταν, αφού έχω την Στ’ που είναι τα πιο μεγάλα ζουζούνια του σχολείου και είχα διαρκώς το νου μου μην χάσω κανένα ανάμεσα στους τουρίστες! Πετύχαμε ένα ξένο σχολειό και ούτε που το ακούσαμε καθόλου! Αχ!αχ!

Μόλις βγήκαμε στον αρχαιολογικό χώρο και πήγα να φωτογραφήσω την κρήνη της Πειρήνης, στο τσακ πρόλαβα έναν που ήταν έτοιμος να «βουτήξει» από ένα ψηλό βράχο!Από κει και πέρα τέρμα οι φωτογραφίες! :((((((((((((((((

Θυμάμαι πως η 4η φωτογραφία είναι από μια πέτρινη σαρκοφάγο και απεικόνιζε πολεμική σκηνή και πως κάτω απ΄τους κίονες της 2ης πόζάρανε σχεδόν όλοι για φωτογραφίες!Πλούσιο το μουσείο σε εκθέματα και έδωσα στον εαυτό μου την υπόσχεση να ξαναπάω με την ησυχία μου για να το ευχαριστηθώ!Αυτές είναι οι -σχετικά- καλύτερές μου!

Υ.Γ. Για περισσότερες, ορθότερες, πιο εμπεριστατωμένες και- προπάντων- σωστές πληροφορίες δείτε εδώ:
http://www.culture.gr/2/21/211/21104m/g211dm02.html

13 thoughts on “ΑΡΧΑΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ

  1. ioannisxen

    Βρίσκω τρομερό ενδιαφέρον στην ονομασία των εκθεμάτων ενός Μουσείου.Επίσης η δυσκολία στην περιγραφή των εκθεμάτων προκαλεί γόνιμες διδακτικές καταστάσεις!
    Χαιρετώ renata!

  2. αερικό

    Μετα απο το σχολιο του ioannisxen ντρεπομαι να πω πως δεν μ’ αρεσει καθολου να πηγαινω στα μουσεια…:-(

  3. sevarose

    Πολύ ωραίες οι φώτο φιλενάδα!
    Ωραίες οι εκδρομές αυτές αν και μας βγάζουν το λάδι τα πιτσιρίκια !
    Εγώ να δεις με τα μικρά τι τραβάω ..παρ’ολα αυτα το επιχειρούμε τακτικά.
    Μεθαύριο πάμε στο ενυδρείο Ρόδου ένα υπέροχο κτίσμα ιταλικής κατασκευής..να δω τι θα καταφέρω να αποθανατίσω!!!

  4. dora in e-space

    Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!! Και αυτές και η προηγούμενη στην ακτή στο Λουτράκι … πω, πω μ’έστειλες.
    Αργησα λίγο να σε ανακαλύψω, αλλά τελικά ήρθα :)))
    Χαιρετίζω χαμογελαστά, αναγεννημένη!

  5. Alkyoni

    Tί κι αν πω,πως σαν εκπαιδευτικός,διαφωνώ με τις επισκέψεις των παιδιών,κατά τη διάρκεια εκδρομών σε μουσεία…
    Γρήγορο πέρασμα μπροστά απ τα εκθέματα,δασκάλων και μαθητών,τις σκέψεις όλων σαν να τις ακούω,άντε να ξεμπερδεύουμε..
    Δεν είναι εύκολο,ούτε κατάλληλος χρόνος,να μεταδώσεις γνώση,να συνδιάσουν αυτά που βλέπουν σε ό,τι έχουν διδαχθεί…Ίσως και να θεωρούν το χρόνο αυτό κλεμμένο,απ την εκδρομή τους
    Πολλά τα γιατί.
    Γόνιμες διδακτικές καταστάσεις που προκαλούνται απ τη δυσκολία στην περιγραφή των εκθεμάτων,είπε ο Ιωάννης,μ άρεσε η άποψή του,κατάλαβα τον τρόπο που την είπε,χαμογελώ όμως,γιατί η άποψη αυτή,έχει άπειρες προεκτάσεις.(Και δεν αναφέρομαι μόνο σε εκπαιδευτικούς -μαθητές)
    Βιβλίο ολόκληρο θα μπορούσε να γραφεί με τις προεκτάσεις.
    Τώρα για μένα προσωπικά…χάνομαι όταν μπω σε μουσείο,σταματάει ο χρόνος κι ας είναι το μόνο έκθεμά του,μια πχ απλή επιγραφή επιτύμβια
    (Θα πάρω το αερικό με την πρώτη ευκαιρία,να πάμε σ ένα μουσείο)
    :)Καλή μέρα ρέν

  6. αερικό

    Πως λεει το τραγουδακι

    » ..μεσ’ στο μουσειο, μεσ’ στο μουσειο,
    μια μερα μπηκα με φορα κι εγω.
    Μη με τραβατε, μη μου κολατε,
    απ’ το μουσειο δεν θελω να βγω!»

    ακριβως το αντιθετο εγω!! :-))))

  7. μεθυσμένα χρώματα

    δεν έχω πάει ποτέ….

    τον νομό αυτό τον ξέρω μόνο επάνω στον αυτοκινητόδρομο!

  8. ralou

    Λατρεύω τα μουσεία.
    Ειδικά τις καθημερινές τον χειμώνα που ελάχιστοι αποφασίζουν να μπούν.
    Η ωραιότερη εμπειρία μου στο αρχαιολογικό της Θεσσαλονίκης με την ελαφρά κειστοφοβική ατμόσφαιρα που όμως γι αυτό τον λόγο σε ταξιδεύει.
    Τα καλύτερα μου εκθέματα είναι τα χρηστικά αντικείμενα όπως π.χ. τα γυάλινα δοχεία για το ταϊσμα των μωρών ή μικροσκοπικοι αμφορείς για διατήρηση αρωμάτων. Είναι απίστευτα!
    Την άλλη φορά που θα πας στο μουσείο renata μην ξεχάσεις να κοιτάζεις τα κεραμικά από πολύ κοντα. Ισως να είσαι τυχερή και να ανακαλύψεις ενα ίχνος από τα χέρια που το έφτιαξαν 2000 χρόνια πριν.

    Αν αυτό δεν είναι αθανασία, τότε τι είναι!

  9. renata

    Σας ευχαριστώ πολύ όλους! Δεν κάνω τη δύσκολη για να είναι πολλά τα σχόλια, αλλά για λόγους υγείας ήμουν εκτός κυκλοφορίας για 4 μέρες!Τέλος καλό, όλα καλά!

    Ιωάννη, χαίρομαι που το βρίσκεις ενδιαφέρον και δδακτικό γιατί εγώ ντρεπόμουν, που δεν τα θυμόμουν!!!!

    Αερικό, μια τρέλ(λλλ)α με τα μουσεία και τους αρχαιολογικούς χώρους την έχω! Είχα και την τύχη να γεννηθώ σε μια περιοχή που είναι πλούσια σε ιστορία! (Θριάσιο Πεδίο) Το να μην αρέσουν σε κάποιους τα μουσεία, θεμιτό το βρίσκω!

    Καλέ Ντόλυ, που περνάς κοντά, όταν εκδράμεις στις εξοχάς της επιδαύριας γης, άλλη φορά να το χεις υπόψη!

    Σέβα μου, χαίρομαι που σ΄αρέσουν!Περιμένω τις δικές σουυυυυ!

    Ντόρα, τις έχω βάλει με σκοπό, για να ανεβαίνω κι εγώ κάθε φορά που τις βλέπω (κυρίως τα χταποδάκιαααα ;-))))!Καλώς ήρθες, χαμογελαστή συνταξιδιώτισσα!

    Αλκυόνη, σαν εκπαιδευτικός σε καταλαβαίνω, κυρίως γιατί βλέπω πως είναι εκτός -στα περισσότερα- της αγωγής τους ,όποτε τα προσπερνούν με βαριεστημάρα!Πιστεύω πως μια σπίθα έστω και σ’ ένα μόνο παιδί αν μπορεί να ανάψει, αξίζει τον κόπο!

    Ανδρέα, μεγάλοι μαστόροι οι Ρωμαίοι! Το πιο ευχάριστο για τα παιδιά ήταν πως το ΄χαν δει πέρσι απ΄τη σελίδα που το ΄χα κατεβάσει, το θυμήθηκαν φέτος και έμεινε αρκετή ώρα σαν θέμα συζήτησης αργότερα στο λεωφορείο!

    Νυχτολούλουδο, έχω μια ιδέα πως μπορεί να τα καταφέρουμε αυτό σε συνδυασμό με μια ξενάγηση στο νομό σου κάποιας παρέας!

    Ελληνίδα μου, σίγουρα με κάποιο τρόπο θα το επιχειρήσω από Κυριακή που θ’ ανέβω Αττική! Με ταξιδεύεις συχνά κι εσύ!

    Ραλού, ένα μουσείο που μου άρεσε ήταν της Μονεμβασιάς, που πριν χρόνια μόλις είχα φτάσει κι έψαχνα στο καταμεσήμερο καταφύγιο απ’ τον ήλιο και μπαίνοντας -λόγω του κλιματισμού- δεν ήθελα να φύγω!
    Το μουσείο που έχω λατρέψει είναι του Ηρακλείου όπου με συγκίνησε ένα μικρό δοχείο σε ρυτό-;-απ΄ένα είδος γυαλιού ενωμένο από πολλά μικρά κομματάκια ,που το έβλεπα στον οδηγό μεγάλο και ήταν λίγο μεγαλύτερο απ’ το μεσαίο δάχτυλό μου! Το «υιοθέτησα» κατά κάποιον τρόπο!Το κοιτώ συχνά!

    Σέβα μου, εδώ μαι!!!Αν μπορείτε, εμποδίστε μεεε! ;)))))))

Σχολιάστε

