10 + 1 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΑΠ’ ΤΟ ΓΑΜΟ (ΜΟΥ)

Με αφορμή ένα σχόλιο σ’ ένα παλιότερο ποστ του αταίριαστου «10+1 πράγματα που μου ΄μαθε η συζυγική ζωή» , όπου έγραφα πως πρέπει και μια γυναίκα να γράψει την άποψή της για το τι της έμαθε ο γάμος, αποφάσισα -αφού το σκεπτόμουν καιρό- να γράψω τη δική μου «επιμορφωτική» εμπειρία ! Τς τς τς , τόση «μόρφωση» να πάει χαμένη; :-DDDDDDDD

1. Από τη στιγμή, που πριν παντρευτείς είσαι μόνο γυναίκα κι εργαζόμενη, όταν παντρευτείς υποχρεούσαι να πάιξεις και τους παρακάτω ρόλους: μαγείρισσα, καθαρίστρια, πλύστρα, σιδερώτρια, κηπουρός, διακοσμήτρια, νοσοκόμα, μάσέζ (για ανακούφιση αυχενικού), διοργανώτρια γιορτών κ.ά.

2.Γυρνάς από τη δουλειά κουρασμένη και προσπαθείς να ανταπεξέλθεις με τα ως άνω καθήκοντα, ενώ ο κύριος είναι ξαπλωμένος στον καναπέ. Αν παραπονεθείς, γελά ειρωνικά και με συγκατάβαση, γιατί μόνο η δική του δουλειά είναι σημαντική και πολύ κουραστική!Αυτός στο κάτω κάτω είναι ο στύλος του σπιτιού (κούνια που τον κούναγε!)

3. Προσπαθείς να φτάσεις τη Βέφα και το Μαμαλάκη, όσο είναι δυνατόν; Χαμένος κόπος, γιατί το νερομπούλι της μάνας του είναι πάντα το καλύτερο φαΐ!

4.Κάθησες λίγο να πάρεις μια ανάσα; Αμέσως αναρωτιέται αν το «ρομποτάκι»-για να μην πω σκλάβα- που λέγεται σύζυγος, χάλασε! Μετά από χρόνια ζητάς την έμμισθη βοήθεια μιας γυναίκας να σε ξεκουράσει απ’ τα δύσκολα(π.χ. τα ψηλά, εγώ που ζαλίζομαι στη σκάλα); Είσαι «τεμπέλα», «ανεπρόκοπη», «ανοικοκύρευτη» και «αχαΐρευτη» .

5. Ξεχνάς τι θα πει προσωπικός χρόνος! Θέλεις να περιποιηθείς τον εαυτό σου; Άσε κοστίζει! Θέλεις να βγεις με τις φίλες σου για καφέ ; Να λείπει, σου βάζουν λόγια! Το ό,τι αυτός βγαίνει με τους φίλους του για καφέ, όποτε θέλει, είναι άσχετο!

6.Θες να διαβάσεις ένα βιβλίο, μια εφημερίδα, να σερφάρεις για λίγο ή να δεις μια ταινία, ενώ αυτός δε θέλει; Τότε είσαι «εγωΐστρια» και «κακομαθημένη»!

7. Αν αρρωστήσεις και περιμένεις συμπαράσταση, σε γελάσανε! Οπωσδήποτε πρέπει να γίνουν κάποιες βασικές δουλειές( π.χ.μαγείρεμα, σίδερο κ.ά.)Όταν πρωτοαρρώστησα παντρεμένη εκτίμησα βαθιά και νοστάλγησα τη μανούλα μου!

8.Δίνεις οδηγίες για κάποια αναγκαία, που δεν μπορείς να κάνεις; Π.χ.επιδιόρθωση σίδερου ή κρέμασμα των κουρτινών; Ξέχασέ το! Το μοντέλο»ανήρ/σύζυγος» είναι ασύμβατο μ΄αυτές!

9. Πεθύμησες να δεις τους δικούς σου (πατέρα, μάνα κι αδελφές) που ‘ναι μακριά; Αγγαρεία να ‘ρθει και αμάν πότε να φύγει! Μόνη σου δεν πας, γιατί τι θα πει ο κόσμος;!Το ό,τι ο αδελφός του είναι στον πάνω όροφο κι η μάνα του σ’ απόσταση βολής, είναι αμελητέο! Ας μην έφευγες μακριά!

10. Είσαι κουρασμένη ή δεν έχεις διάθεση για κάποια πράγματα π.χ. να πας στου διαόλου τη μάνα για έναν συγγενή που παντρεύεται και θα φας στη μάπα το σόι του; Γκρίνιαααααα, γκρίνιααα, γκρίνιααα! Μετά λένε για τις γυναίκες πως έχουν σαν όπλο την κρεββατομουρμούρα!

11. Παιδεύεσαι για χρόνια να μπορέσεις να κάνεις ένα παιδί και θες και συμπαράσταση; Σου κολλάει την ταμπέλα » άχρηστη», «ανίκανη» !

Υ.Γ. Μου ήταν αρκετά οδυνηρό να τα γράψω (ειδικα το 11), ξέρω πως αυτορεζιλεύτηκα, αλλά τουλάχιστον ξαλάφρωσα! Ξέρω πως υπάρχουν και ζευγάρια που δεν περνάνε έτσι και το εύχομαι!

Όσον αφορά εμένα, ποτέ ξανάάάάάάά!

30 thoughts on “10 + 1 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΑΠ’ ΤΟ ΓΑΜΟ (ΜΟΥ)

  1. apousia

    Βιωματική εμπλοκή.
    Κατάθεση εμπειρίας,όπως τη βίωσες,και λίγα σημάδια απ’την ψυχή σου..
    Ανάγκη ν’αδειάσεις…
    Αυτορεζιλεύτηκες?Είναι δυνατόν?
    Γραφή και καταγραφή της δικής σου πραγματικότητας..

    Όλα θα είναι καλύτερα τώρα!
    Την αγάπη μου!

  2. Tsimoulis Odysseas

    Θυμήθηκα ένα γερμανικό βιβλίο που μου έμεινε ο τίτλος του.
    Με τον επόμενο άνδρα θα είναι όλα διαφορετικά
    Το εύχομαι για σένα!

  3. μεθυσμένα χρώματα

    ευτυχώς τίποτα από όλα αυτά δεν συνάντησα. του έθεσα από την αρχή όρους.

    – σου αρέσουν αυτά που θέλω και ζητάω; ναι; τότε θα τα πάμε πολύ καλά μέχρι υπέροχα…
    – δεν σου αρέσουν; αστα λα βιστα αγόρι μου. υπάρχουν και άλλα τρένα…!

    περνάμε υπέροχα μέχρι σήμερα.( η αλήθεια είναι ό,τι τον γνώρισα σαν ξανθό Γερμανάκι παίζοντας με τα κουβαδάκια μας….δηλ. εγώ είχα κουβαδάκια, αυτός ήταν πιό μεγάλος και είχε ποδήλατο…)

  4. Menw ektos

    Φυσικά και δεν αυτορεζιλεύτηκες, αυτός ήταν το ρεζίλι. Και να λες ποτέ ξανά με κάποιον σαν αυτόν, μην αποκλείεις να υπάρχουν καλύτεροι. Καλή αρχή σου εύχομαι με τον καλύτερο 😉

  5. Alkyoni

    Ξέρω πως υπάρχουν και ζευγάρια που δεν περνάνε έτσι και το εύχομαι!
    Όσον αφορά εμένα, ποτέ ξανάάάάάάά΄!
    Δανείζομαι τις φράσεις σου.
    Προσυπογράφω
    Φιλιά Καλημέρα
    🙂

  6. renata

    aeipote, σίγουρα είναι μονομερές, αφού καταθέτω την δική μου οπτική, αλλά α) είναι όλα αληθινά και β)κάποια δεν επιδέχονται αντίρρηση ούτε κι απ’ αυτόν ακόμα! Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

    Απουσία μου, έχουν αρχίσει να γίνονται ήδη καλύτερα!»Η πιο σκοτεινή στιγμή της νύχτας είναιλίγο πριν χαράξει»!Κάπου το ΄χω διαβάσει αλλά δεν θυμάμαι πού!

    Οδυσσέα, να μου το δώσεις κι εμένα να το διαβάσω! ;-))
    Όχι, δε δηλώνει παραίτηση από την ευτυχία γενικά, αλλά από τέτοιες καταστάσεις! Σ’ ευχαριστώ!

    Νυχτολούλουδο, αμ κι εγώ τα ξεκαθάρισα απ’ την αρχή, τα θέλω μου, τα ενδιαφέροντά μου και το πώς βλέπω εγώ την κοινή ζωή και είχε συμφωνήσει ή έτσι τουλάχιστον είχε δείξει!Μετά άρχισαν οι «εκπτώσεις»!

    CD, σίγουρα πάμε! Αφού κλείσουν πρώτα οι πληγές!

    Μένω εκτός, αυτό εννοώ κι εγώ !Καλή επάνοδο και με το καλό το μωρό!

    Αλκυόνη, χαίρομαι που συμφωνείς αλλά δεν χαίρομαι για το λόγο που το κάνεις!Έχεις και τα δικά μου!

  7. renata

    Νυχτολούλουδο -γράφαμε την ίδια στιγμή 😉 – εγώ έφυγα και ναι! κατέληξε να τον μαζέψει η μάνα του για δεύτερη φορά!

  8. elpida

    Σε μια παρέα τόσων λουλουδιών, δεν μπορώ να λείψω. Σου εύχομαι έναν άντρα όπως τον θέλεις, μα να ξέρεις πως δεν είναι εύκολο. Αν δεν έχουν αυτά που συνάντησες στους άλλους, θα έχουν κάτι άλλο. Γι’ αυτό θέλει και λίγο υπομονή και απ’ τους δυο. Αλλιώς… να, τα διαζύγια. Είναι μεγάλη υπόθεση ο γάμος. Θα σου πρότεινα μην βιαστείς πολύ.

  9. renata

    Ελπίδα, δεν το σκέφτομαι για το άμεσο μέλλον!!!!!!!!!!!!!Όσο για υπομονή, χωρίς αυτήν αλίμονοοοο!
    «Σου εύχομαι έναν άντρα όπως τον θέλεις, μα να ξέρεις πως δεν είναι εύκολο.»
    Ποιος είπε πως είναι εύκολο; Τι ζητώ; Έναν άνθρωπο να με αγαπά, να με σέβεται,να με εκτιμά όπως είμαι και γι αυτό που είμαι, να με υπολογίζει!Εννοείται πως θα είναι αμοιβαίο!Ευχαριστώ για την επίσκεψή σου και το λουλούδι σου!

  10. evelina_z13

    Εμπειρία «γάμου»,δεν έχω…Παρ’όλα αυτά,τα περισσότερα του «1» τα περνάω,καθ’ότι μένω alone.Όσο για τα «5» και «6» τα είχα στην τελευταία σχέση μου(εξού κι ο παρελθοντικός χρόνος!);)

  11. ellinida

    Δεν είναι όλοι ίδιοι καλή μου . Υπάρχουν και καλοί . Οπότε το ποτέ ξανά μην το λες . Απλά σοφότερη επιλογή . Οσο για τα λάθη , ανθρώπινα .
    Καλή σου μέρα !
    :)))

  12. τσέλιγκας

    Αυτή η ανισότητα των δύο φύλων δε ξέρω για πόσο ακόμη θα μας ταλαιπωρεί. Πόσο εξωγήινος πρέπει να είναι κάποιος για να ψάχνει μια τέτοια γυναίκα; Πάλι καλά που δε ζήτησε και επίσημα να έχει και ερωμένη γιατί έτσι κάνουν οι άντρες. Λίγο πολύ όμως όλα αυτά είναι θέματα ανατροφής και βιωμάτων. Όταν εγώ έβλεπα τον πατέρα μου να σιδερώνει, να πηγαίνει για ψώνια στη λαϊκή ή στο σούπερ μάρκετ, να μαγειρεύει και γενικά να συνεισφέρει στο σπίτι και να μοιράζονται οι δουλειές είναι λογικό να λειτουργήσω κι εγώ αντίστοιχα. Ένας ξάδερφος 7 χρόνια μικρότερος με θεωρητικά πιο φιλελεύθερο μυαλό βλέποντας τον πατέρα του να μην κουνάει ούτε το μικρό του δαχτυλάκι δε μαζεύει ούτε τη στάχτη από το τσιγάρο του.

  13. renata

    Εβελίνα, σίγουρα τα κάνουμε έτσι κι αλλιώς, αλλά όχι να θεωρούνται σε μια σχέση αποκλειστικά γυναικείες δουλειές!Βέβαια τα σοβαρότερα είναι τα τελευταία !

    Ελληνίδα μου, το πιστεύω κι εγώ και προσπαθώ να μάθω απ’ τα λάθη μου!Καλό σου απόγευμα!!!!!!!

    Τσέλιγκα, είστε πολύ ευγενής!Κι αυτού ο μπαμπάς του έκανε δουλειές διότι είχε γυναίκα-στρατηγό! Οπότε τα απωθημένα του-μάλλον- τα πλήρωσα εγώ! Εύγε σας!

  14. evelina_z13

    Δε με κατάλαβες…Όταν λέω «τα είχα» εννοώ ότι τα «τραβούσα»..Ξέρεις τι είναι,να θές να διαβάσεις την εφημεριδούλα σου-πρωί Κυριακής-πίνοντας το καφεδάκι σου,και να σου λέει:»καλά,κάθεσαι και διαβάζεις και δε μου δίνεις σημασία;Τί κάνω εγώ εδώ;;»;..
    ..μάλλον ξέρεις 😉

  15. τσέλιγκας

    Στην περίπτωση μου το παράδοξο είναι ότι ο πατήρ έχει κυριολεκτικά το αξίωμα του στρατηγού (με μια μικρή μετατροπή στον αντίστοιχο βαθμό της αεροπορίας) και ενδεχομένως να περίμενε κανείς να δίνει μόνο διαταγές και όχι να εκτελεί 🙂

    Αύριο βράδυ ραντεβού στο κέντρο για την πρώτη παρτίδα των κυριακάτικων. «Εφημερίδες, εφημερίδες!!»

  16. renata

    Μετρώ ήδη απ΄τις 17/4 41 μέρες ελευθερίας! Δεν τον πέταξα απ’ το τρένο, γιατί δεν το σκέφτηκα!:-ΡΡ
    Έφυγα και τον άφησα!

  17. So_Far

    Αν νοιώθεις καλά τότε πολύ καλά έκανες. Βέβαια ο άνθρωπος που περιγράφεις είχε απαράδεκτη συμπεριφορά και καλά να πάθει που γύρισε ηττημένος στη μαμά του – ολόκληρος άντρας ξανά στη μαμά… για φαντάσου -.. θα διαφωνήσω στο ποτέ ξανά και εγώ. Ποτέ δεν ξέρεις τί ξημερώνει αύριο. Απλά είναι δικαολογημένο να το λες, αφού είναι τόσο νωρίς ακόμα… Καλή τύχη στη νέα σου ζωή!

  18. ralou

    Τώρα το είδα το ποστάκι και θάθελα έστω και καθηστερημένα να πώ ότι σίγουρα renata μου υπάρχουν και καλυτερες καταστάσεις.
    Να τώρα δα υπόσχομαι στον ευατό μου να αναθεωρήσω κάποιες απόψεις και να είμαι λιγότερο απόλυτη. Αυτή η πίκρα που σου βγαίνει με χαστουκισε για να συνέλθω.
    Σ΄ευχαριστώ! Καλό κουράγιο στην προσπάθεια!

  19. renata

    So far, σ’ ευχαριστώ για τις ευχές!Ναι, κάπως έτσι είναι!Μου άρεσε πολύ ο Μονέέέέ!

    Ραλού, ναι η πίκρα διατρέχει κάποια -αν όχι όλα- κείμενα που αναφέρονται στην ζωή που είχα πριν, αλλά σιγά σιγά αφήνω θέση μέσα μου σε νέα συναισθήματα! Σ’ ευχαριστώ! Μου άρεσε πολύ το μπλογκ σου και ειδικά οι γάτες σου! Φατσούλεεεεεεεεεες!

  20. synas

    Τα 1-10 είναι σπαστικά. Το 11 είναι απαράδεκτο! Άχρηστη; Ανίκανη; Και βρεγμένη και δαρμένη; Ε, όχι!
    Δεν είναι πάντως όλοι έτσι. Αυτό το «Ποτέ ξανά» είναι άδικο για πολλούς άντρες.

Σχολιάστε

