ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΥΡΙΣΕ

Συγχωρείστε μου που αργώ να γράψω,απλά ο λόγος είναι πως αλλού εργάζομαι και αλλού πλέον ζω προσωρινά τις καθημερινές (εκτός Αττικής) και αλλού τα Σαββατοκύριακα! ‘Οποτε μπαίνω από ίντερνετ καφέ και τις φωτογραφίες τις φορτώνω όταν είμαι στο πατρικό μου, όπου βρίσκεται ο υπολογιστής μου (με το λογισμικό, αλλά ακόμα δεν έχω σύνδεση εκεί), έχω και τις παλιοδισκέτες και μου κάνουν πείσματα!
Αυτό ήταν ένα πολύ ωραίο Σαββατοκύριακο ,γιατί χτες βαφτίστηκε η ανιψιά μου και ενώ τρέχαμε μες στην τούρλα του Σαββάτου, εντέλει όλα πήγαν καλά! Έγινε και μια σχετική επανασύνδεση με τα σόγια, που οφείλω να πω η συντριπτική τους πλειοψηφία δεν ασχολήθηκε μαζί μου ευτυχώς! Μ’ έπρηξε κι η μάνα μου να χορεύω συνέχεια για να δείχνω πως περνώ καλά, αν και χωρισμένη! Με ξεπάτωσε!
Συγκινήθηκα πολύ, γιατί σκεφτόμουν συνέχεια τον μπαμπά μου και πώς θα ‘θελα να ‘ταν εδώ και να χαιρόταν το μικρότερο εγγόνι του! Κοιτούσα το θείο μου-αδερφό του- και νόμιζα πως τον έβλεπα κάπου κάπου!
Ήταν μια γεμάτη μέρα απ’ όλες τις απόψεις! Ήρθα πτώμα κατά τις 10.30 και σήμερα σερνόμουουουουν στο σχολείο!
Καλή εβδομάδα να ΄χουμε!

11 thoughts on “ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΥΡΙΣΕ

  1. sevarose

    Φιλενάδα μου γλυκιά να σας ζησει το μωράκι ,,να το δείτε και νυφούλα !!!
    Έλα φτηνά τη γλύτωσες με το …..χορό…. άσε που έκανες και τζάμπα … γυμναστική !!

  2. morgana

    μη με ξεχεσετε σας παρακαλω, αλλα…..

    ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ?????????????

    (να σας ζησει το ανιψακι παρεπιπτοντως αγαπητη!!!)

  3. lemon

    Βρε, ίντερνετ καφέ, και δισκέτες, και μια εδω και μια εκεί, και ζητάς και συγνώμη απο πάνω??
    Οταν με το καλό βολευτείς, στο σπιτάκι σου και με τον υπολογιστάκο σου οργανωμένο, θα μας κάνεις ενα βλογο-virtual-party, και θα χορέψουμε όλοι μαζί στα σχολιά σου, έτσι?

    Είδες η ζωή? άλλοι πάνε κι άλλοι έρχονται, σε όλα τα επίπεδα, και εμείς πρέπει να διδασκόμαστε και να υπομένουμε…

  4. lemon

    χαχα, ποστάραμε μαζί morgana μου…εμείς κλαιγόμαστε μαζί με την ανεψιά μου, εγώ πότε θα γίνω μανα, κι εκείνη πότε θα γίνει παρανυφάκι (στο δεύτερο γάμο μου-ελπίζει, προαπαιτούμενο για να γίνω μάννα, βέβαια!!!)

  5. renata

    Τριαντάφυλλό μου, ευχαριστώ! όσο για γυμναστική άσεεε!

    Μάγισσά(μου, αν επιτρέπετε), εγώ τέτοιο πράγμα? Εγώ έχω αγωγή, τι με περάσατε! ;-)))))))))))))
    Όσο για το «πότε θα γίνω μάνα», ας ενώσουμε τις φωνές μας!Ευχαριστώ για τις ευχές!

    Λεμονάκι ή λεμονίτσα, γιατί να ‘ναι εικονικό κι όχι πραγματικό το πάρτυ? Άντε καλοκαίρι έρχεται ,δεν οργανώνουμε καμιά συνέχεια του μπλογκοπάρτυ για όσους δεν πρόλαβαν ή δεν μπόρεσαν?
    Όσο για το παράπονό σου, join the club! ΄σο για το β’ γάμο, δεν το σκέφτομαι, αλλά ειδικά στην περίπτωσή μου οπωσδήποτε χρειάζεται κι ένας συνειδητοποιημένος ανήρ!(΄σπάνιο είδος!)

    Κούκλα, ευχαριστώώώώώ! Να ΄σαι καλά!

    Αερικό, πιασμένααααααα αλλά ομολογουμένως με έναν ξάδελφό μου-φρεσκοχωρισμένος κι αυτός-εκτονωθήκαμε κια το καταφχαριστηθήκαμε! Εισέπραξα και κομπλιμέντα!

    Οδυσσέα μου, Γεωργία την είπαμε κι ευχαριστώ για τις ευχές! Σου εύχομαι να πραγματοποιηθούν κι οι δικές σου επιθυμίες!!

  6. Menw ektos

    :)))Aυτές οι μαμάδες όμως! Όλες ίδιες! Άντε τουλάχιστον πέρασες όμορφα.
    Να την χαίρεστε την μικρή Γεωργία 🙂

  7. ellinida

    Eγώ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΑΝΑ ! Ποιός θα πείσει την δικιά μου μάνα ότι δεν είναι ο προορισμός του ανθρώπου ?
    Εκλεκτή η ομήγυρις :)))

  8. renata

    Menw ektos, σ’ ευχαριστώ πολύ! Με το καλό το δικό σου μωράκι!

    Ellinida μου, δίκαιωμά σου κούκλα μου! Ααααα, σιγά σιγά κόφτο της! Είναι ανθεκτικές οι μανούλες!

Σχολιάστε

