ΟΜΟΡΦΙΕΣ

Δεν ξέρουμε τι είναι!!!!!


ροζ μπουμπούκι


Αγριοτριαντάφυλλο αναρριχώμενο (ναι, μοιάζει με νεραγκούλα)

Επιτέλους αγόρασα γραφείο για τον υπολογιστή, τον συναρμολόγησα και κατάφερα να ανεβάσω τις φωτογραφίες – απ’ τον κήπο του πατρικού μου- απ’ την ψηφιακή! (Από ΟΤΕ πάλι ας μην είμαστε πλεονέκτες!)

Όλες , εκτός της πρώτης που είναι του Βασίλη-Επίκουρου , είναι δικές μου. Έχω κι άλλη μια (stargazer) αλλά μουκάνει πείσματα η δικέτα! Αύριο!

Υ.Γ. 18-05-06 : Συνεχίζουν να με παιδεύουν οι παλιοδισκέτες ! :-((((

14 thoughts on “ΟΜΟΡΦΙΕΣ

  1. renata

    Iolitkikos, sevarose, απουσία μου, Ανδρέα (netkerveros) και μεθυσμένα χρώματα, εγώ σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια ! Έχετε την αγάπη μου ! Να ΄στε καλά!

  2. Ηω-λιθικός

    α ξέχασα με γεια το καινούργιο γραφείο , εύχομαι να γεμίσει με όμορφες στιγμές και σκέψεις…

  3. renata

    iolithike, σ’ ευχαριστώ!Αυτό σκοπέυω από δω και μπρος!

    pyrgaris, χαίρομαι που σ’ αρέσει αλλά δυστυχώς δεν είναι δικό μου. Είναι από ένα παλιό τραγούδι των Λ.Νικολακοπούλου-Γκ.Μπρέγκοβιτς «Παραδέχτηκα» !

    evelina_z13, ο επίμονος -κυριολεκτικά- κηπουρός είναι η μαμά μου!Στο εύχομαι , έχεις και τα δικά μου!

  4. Alkyoni

    τώρα είδα το σχόλιό σου για την Λιλή Ζωγράφου
    ..
    Πάντα θαύμαζα κι εγώ τις γυναίκς με κότσια!
    Δεν πιστεύω όμως,πως λείπει και σε μας το θάρος
    Σ αφήνω την καλησπέρα μου κι ένα κλωναράκι γιασεμί 🙂

  5. lemon

    Re-nata καλως σε βρήκα!
    (να πω μαζί με το καλωσόρισμα και «υπομονή, όλα περνάνε»? αλλά επίσης ξανάρχονται, και ξαναπερνάνε, και τίποτα δεν είναι εύκολο, άλλα είναι πολλά τα όμορφα που ανακαλύπτεις στο δρόμο, που δεν θα τα είχες μάθει ποτέ αν έμενες ταμπουρωμένος πίσω απο μια ψεύτικη ασφάλεια…)

  6. renata

    Ευχαριστώ όλους σας για την επίσκεψη!

    Αλκυόνη, σ’ ευχαριστώ για το γιασεμί . Το ΄δα στο μπλογκ σου!Κι όσο για το θάρρος δε μας λείπει!

    Έκτωρα, δίκιο έχεις αν σκεφτείς πως σήμερα (21/05) είχαμε 33 βαθμούς!

    Lemon, πολύ φιλοσοφημένο το σχόλιό σου! Καλώς όρισες στο μπλογκ μου!

Σχολιάστε

