Coctail συναισθημάτων

Εδώ και 3 βδομάδες προσπαθώ να (ξανα)βρω τον εαυτό μου, να ανακτήσω την ψυχική μου ηρεμία, να επανεκτιμήσω τη ζωή μου.
Κι εκεί που νόμιζα πως ξεπέρασα κάποια πράγματα, έρχεται ένα τραγούδι, μια λέξη, η νοσηρή (για μένα) επιμονή κάποιων (συγγενών), που πρέπει να τους εξηγήσω σώνει και καλά τους λόγους της απόφασής μου να χωρίσω και καταλαβαίνω πως τόσο καιρό «πλανάμαι πλάνην οικτρά».
Αρχίζουν τότε να αναδύονται οι θύμησες, οι άσχημες κια κάποια συναισθήματα για τα οποία δεν είμαι καθόλου περήφανη: θυμός και αγανάκτηση, για μένα που ανέχτηκα όσα με πλήγωναν και γι αυτόν που φέρθηκε έτσι, πόνος, για όλα αυτά που με πλήγωναν κια συνεχίζουν ακόμα, πικρία και απογοήτευση , που έκανα τόσο λανθασμένη εκτίμηση για το άτομό του, που τον εμπιστεύτηκα και ένα ένα σκότωνε τα όνειρά μου, ντροπή ,που ακόμη με πληγώνουν όλα αυτά.
Και τέλος το χειρότερο απ’ όλα : οργή, για όλα τα παραπάνω. Εύχομαι τότε να ‘χα ένα σάκο του μποξ να ξεθυμάνω. Μου ΄ρχεται να ουρλιάξω να εκτονωθώ.
Μου ‘ρθε στο μυαλό η ταινία » Η αιώνια λιακάδα ενός καθαρού μυαλού» , που εύχομαι να μπορούσα, όπως ο Τζιμ Κάρεϊ , να διαγράψω όλες αυτές τις οδυνηρές μνήμες , μόνο που είμαι σίγουρη πως εγώ δε θα μετάνιωνα.
Δε θέλω να θυμάμαι!

11 thoughts on “Coctail συναισθημάτων

  1. Composition Doll

    Καλώς όρισες, μικρή!

    Και μια συμβουλή από την «παλιά»: Μην πετάξεις τίποτα, μην ξεχάσεις τίποτα. Με τη μνήμη μαθαίνουμε.

    Σε φιλώ

  2. ellinida

    Γράφτα ! Φτύστα ! Ξέρασε τα ! Εδώ ή αλλού (δηλαδή αν δεν αισθάνεσαι αρκετά δυνατή να τα κοινοποιήσεις).
    Μόνο και μόνο το νικ που διάλεξες σου άνοιξε τον δρόμο .
    Και νομίζω ότι θα συμφωνήσει και η Πολυάννα άνωθεν .:)))
    Kαλημέρα ηλιόλουστη !

  3. ellinida

    Ξέχασα να συμπληρώσω . Γράφοντας τα θα βρεις την δύναμη να συγχωρήσεις κι’εκείνον και το κυριώτερο τον εαυτό σου . Εκανες σφάλματα … έκανε κι’εκείνος … ε και ; Aνθρωποι είμαστε όχι θεοί !
    Γράψε την οργή σου και τον πόνο σου και θα λυτρωθείς .

  4. renata

    Σας ευχαριστώ όλους!Απλώς είναι ακόμα νωπές οι άσχημες οι θύμησες, συναγωνίστρια κούκλα!
    Ελληνίδα μου, έχεις δίκιο, γι αυτό εξάλλου τα έγραψα. Η πλάκα είναι πως για αλλού ξεκινώ κάθε φορά κι όλα σ’ αυτά καταλήγω!Όσο για το θάρρος μου, όσο περνάει ο καιρός επανέρχεται δριμύτερο.
    Ανδρέα, όντως σ’ αυτό μου χρησίμεψε χτες και αφότου τέλειωσα ένιωσα πολύ πιο ήρεμη!
    Φιλάκια σε όλους!

  5. Jo-Anna

    H Oriana Falaci σε ενα βιβλιο που εχει τιτλο
    ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΟΥΡΛΙΑΧΤΕ .

    το κανω μερικες φορες .
    Ανοιγω δυνατα την μουσικη και φωναζω ή αλλοτε πηγαινω πολυ βαθεια μεσα στην θαλασσα με το κανο και φωναζω -ουρλιαζω .

    Τιποτα δεν σβηνει …μονο μαλακωνει με το χρονο και ξεθωριαζει .
    Αλλα παντα με οδηγο το χρονο

  6. apousia

    Μην τα πολεμάς,θα αποτελέσω παραφωνία,μα μην τα πολεμάς,»αγάπα» τα.
    Βάλε τα μέσα στην προσωπική σου κιβωτό,και μην τους μιλάς,σιγά-σιγά
    θα βρουν μια άκρη,θα καθήσουν εκεί και δε θα σε ξαναπειράξουν..
    Και,

    »μη σε τρομάζουν φως μου οι πληγές,
    στις χρυσές στιγμές σας πλάι,
    ΚΑΙ αυτές..»

    Φιλιά πολλά!

  7. renata

    Απουσία μου, κάθισα και σκέφτηκα ηρεμότερη πως όντως ακόμα κι οι πληγές αποτελούν κομμάτι του εαυτού μου, οπότε λέω να ακολουθήσω τη ρήση του Νιόνιου «…μην πετάξεις τίποτα».
    Ιωάννα, το χω κάνει κι αυτό σε προηγούμενα ζόρια (βράδια) κι όντως μετά ένιωθα πολύ καλύτερα.
    Όσο για το θάρρος, Ελληνίδα μου, το περίεργο είναι πως σ’ όλα τ΄αλλα δε μου ΄λειψε ποτέ!
    Να ‘στε καλά!

  8. Ηω-λιθικός

    γεια !!
    άφήνω το σημάδι μου για να ξέρεις ότι πέρασα..
    θα ξαναέρθω γιατί μου αρέσει ο τρόπος που νιώθεις και που γράφεις

Σχολιάστε

