ΜΙΚΡΕΣ (& ΜΕΓΑΛΕΣ) ΧΑΡΕΣ

Πλησιάζοντας στο κατώφλι των 40 και έχοντας βιώσει την απώλεια του πατέρα μου και κάποιες άλλες δυσάρεστες καταστάσεις, αναθεώρησα αρκετές από τις απόψεις μου του τι εστί ευτυχία.

Συζητώντας με τις αδερφές μου πρόσφατα διαπιστώσαμε πως η ευτυχία αποτελείται από μικρές χαρές κυρίως, στιγμές που ίσως δεν εκτιμάμε αλλά μας φτιάχνουν τη διάθεση, γιατί οι μεγάλες χαρές είναι σπάνιες!

Επηρρεασμένη από ένα πρόσφατο ποστ της Ελληνίδας ( Το natural high και πώς να το αποκτήσετε ) σκέφτηκα αυτές που με κάνουν να νιώθω καλά!

Να μερικές από αυτές :

-Να μιλώ με τις φίλες μου κάθε μέρα διαδικτυακά ή κι απ’ το τηλέφωνο.

-Να ξυπνήσω ένα πρωί χωρίς ξυπνητήρι.

-Να δω μες στο χειμώνα ένα πρωί τον ουρανό γαλανό και ανέφελο.

-Να απολαύσω έναν καφέ με την ησυχία μου χωρίς να τον πίνω στα γρήγορα ν’ ανοίξει το μάτι μου.

-Να πάω μια εκδρομή, ας είν’ και κοντινή.

-Να αγναντεύω τη θάλασσα, ειδικά το χειμώνα.

-Να φάω το πρώτο παγωτό του καλοκαιριού.

-Να ακούω την αγαπημένη μου μουσική.

-Να δω μια καλή ταινία.

-Η πρώτη καλημέρα που θα μου πουν τα παιδιά μπαίνοντας στην τάξη.

-Το ανέκδοτο που τόσο ωραία θα μας πει ο συνάδελφος στο διάλειμμα , για να μας τονώσει.

-Ένα ωραίο φαγητό που θα φτιάξω και θα απολαύσω με όλες μου-σχεδόν- τις αισθήσεις.

-Μια ωραία φωτογραφία που θα δω,

-Το πρώτο λουλούδι που θ΄ανθίσει στον κήπο μου και θ΄αναγγείλει την άνοιξη.

Οι μεγάλες διαρκείς χαρές είναι:

Να είναι όλοι οι αγαπημένοι μου -οικογένεια και φίλοι -καλά.

-Να καμαρώνω τον αγαπημένο μου ανιψιό να μπαίνει στην εφηβεία και να θυμάμαι τότε που ήταν μικρός και τον πρόσεχα. Τώρα μου «ρίχνει».

-Να θαυμάζω την αδερφή του, που είναι ένα πολύ γλυκό κορίτσι και πονάει και μας σκέφτεται όλους.

-Να κοιτώ μέρα με τη μέρα πώς μεγαλώνει κι αλλάζει η μικρή μου ανιψούλα.

-Να δω το καλοκαίρι όλες τις φίλες μου, αυτή η μεγάλη χαρά που περιμένω πώς και πώς!

6 thoughts on “ΜΙΚΡΕΣ (& ΜΕΓΑΛΕΣ) ΧΑΡΕΣ

  1. apousia

    Καλησπέρα!
    Ναι,η ευτυχία υπάρχει σε στιγμές,στιγμές που κάποτε μας προσπερνούν,απλά γιατί δεν μπορέσαμε να τις »δούμε».
    Αυτή η περιπέτεια που λέγεται ζωή,έχει πάντα μεγαλύτερη φαντασία από μας,και στο θετικό και επί του αρνητικού…
    Διάβασα τις »μεγάλες χαρές».
    Από καρδιάς εύχομαι,όλη η ζωή σου από εδώ και πέρα να είναι γεμάτη από στιγμές που θα φοράνε αυτές τις χαρές μέσα τους,όλη η ζωή σου να είναι μια γιορτή!
    Την αγάπη μου!

  2. Αταίριαστος

    Πόσο συμφωνώ! Ευτυχισμένες ζωές δύσκολο να βρεις. Ευτυχισμένες στιγμές: αυτές πρέπει να απολαμβάνουμε. Για τις δικές μου ευτυχισμένες στιγμές εδώ

  3. ellinida

    Καλωσόρισες στον κόσμο της Πολυάννας ! Από μικρή που τη διάβασα αυτό μου είχε μείνει !
    Και θα είσαι πάντα ευτυχισμένη αν να βλέπεις αυτές τις τόσο μικρές πολύτιμες στιγμές .

  4. renata

    Αταίριαστε, έτσι είναι. Μετά από κάποια ηλικία μαθαίνεις να εκτιμάς περισσότερο τις μικρές στιγμές!
    Ελληνίδα μου, λέγοντας Πολυάννα, εννοείς τη CD;:-)))
    Το αντιπαθούσα αυτό το βιβλίο. Πολύ γλυκανάλατο μου φαινόταν και μελό. Αυτά που κορόιδευα λούστηκα!

Σχολιάστε

