ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ, ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ

Κάθε φορά που τελειώνουν οι διακοπές θυμάμαι αυτό το παλιό τραγούδι. Αυτές όμως ήταν παρατεταμένες για μένα. Ήταν δε η πρώτη φορά που έμεινα χωρίς υπολογιστή και πρόσβαση στο δίκτυο τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα και όσο να ‘ναι μια στέρηση την έπαθα, από τη μια η μετακόμιση απ’ την άλλη ο ΟΤΕ. Τα κατάφερα όμως και να ‘μαι πάλι.
«Here i am, rocking like a hurricane…»
Το μόνο ευχάριστο πως χόρτασα την οικογένειά μου και περισσότερο τ’ ανίψια μου, τις λατρείες μου.Ειδικά τη μικρή μπουμπού – 7 μηνών- τη γέμισα φιλιά και αγκαλιές! Όχι πως γλίτωσαν τα άλλα δυο -13 και 10 χρονών – αλλά επιτέλους με έμαθε το παιδί και δεν κλαίει.Η δε επιστροφή στο σχολείο επεισοδιακή. Ξεμυαλίστηκαν και αυτά κι εμείς και άντε να συνηθίσουμε πάλι το μαγκανοπήγαδο.
Καλό μήνα να ‘χουμε!

3 thoughts on “ΤΕΡΜΑ ΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ, ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ

  1. renata

    Ξεκουράστηκα!Όσο για τα παιδιά να πω την αλήθεια δε λείπουν, δασκάλα γαρ.Τ’ ανίψια μου όμως είναι δώρα Θεού-κοινότοπο το ξέρω-. Δεν εννοώ τη ζωή μου χωρίς αυτά!

Σχολιάστε

