Αγαπητό (;) μου ημερολόγιο

Σαν παιδί ποτέ δεν είχα ημερολόγιο, το ‘βρισκα και λίγο βαρετό να κάθομαι να γράφω τι έκανα την κάθε μέρα λεπτομερώς. Το δε μάθημα της έκθεσης ήταν το χειρότερό μου στο σχολείο, γιατί ανέπτυσσα τις απόψεις μου για το θέμα σε μισή σελίδα στάνταρ, χωρίς «καλολογικά» στοιχεία-ποτέ δεν χώνεψα τον όρο- που μου ηχούσαν ψεύτικα. Αυτό έκανε το δάσκαλό μου να κουνάει το κεφάλι του όποτε το έβλεπε.
Στο δε γυμνάσιο και λύκειο ήμουν ή του ύψους ή του βάθους! Όταν έβρισκα το θέμα εξαιρετικά ενδιαφέρον (2-3 φορές έγινε αυτό), άρχιζα εν θερμώ να γράφω τις απόψεις μου κι ας μην συμφωνούσαν με των άλλων, χωρίς να λαμβάνω υπόψη τις σημειώσεις τις καθηγήτριας για το πώς θεωρούσε σωστό να προχωρήσω, με αποτέλεσμα να γράφω 1,5 σελίδα ή και 2.
Η πλάκα ήτανε πως αυτές μου τις έβγαζε πάντα «εκτός θέματος»! Τις διάβαζε μάλιστα και στην τάξη να με «παραδειγματίσει», αλλά της χάλαγα τη δουλειά γιατί, αφενός δεν ίδρωνε τ ‘αφτί μου, αφετέρου δε πάντα τις χειροκροτούσαν τ’ άλλα παιδιά !Είχα σαν ζωντανό παράδειγμα τον πατέρα μου, που με είχε μάθει να έχω το θάρρος της γνώμης μου,όσες συνέπειες κι αν είχε αυτό. Δεν έβρισκα στο κάτω κάτω κανένα λόγο να αλλάξω για να αρέσω στου άλλους!

3 φορές έχω κράτήσει ημερολόγιο στη ζωή μου σαν ενήλικη.

Την πρώτη στα 21, όταν τέλειωσα τη σχολή μου και έπρεπε να γυρίσω στο πατρικό και να ζήσω ξανά τις ίδιες απαγορεύσεις όπως πριν -ασθενές φύλο γαρ-, ενώ μέχρι τότε είχα συνηθίσει να πηγαίνω όπου θέλω, να ξυπνάω και να κοιμάμαι όποια ώρα θέλω εγώ και να μη δίνω λογαριασμό σε κανέναν!
Μια χρονιά που τη θυμάμαι θολά γιατί ήμουν συνεχώς σε μια άρνηση κι έβλεπα τους δικούς μου σαν δεινούς καταπιεστές, κυρίως τη μαμά μου – που μου την έσπαγε διαρκώς με το να θέλει όλα να γίνονται με τον δικό της τρόπο-. Αποσπάσματα που βρήκα πρόπερσι είναι μέσα στην πίκρα και στην τσαντίλα.
Τη δεύτερη φορά μόλις είχα μπει στα 30 κι είχα φάει χοντρό λούκι που δε θα μπορούσα να λέω πια 20+ έστω και 29 και δεν είχα εκπληρώσει κάποιους απ’ τους στόχους που είχα βάλει σχετικά με τη δουλειά. Νιόπαντρη κιόλας,προσπαθούσα -ούσα πολύ ερωτευμένη, τρομάρα μου!- να προσαρμοστώ στα καινούρια δεδομένα της ζωής μου. 2-3 σελίδες υπάρχουν σε ενα τετραδιάκι κι απ’ αυτό.
Το τρίτο ήταν στα 34, όταν αρρώστησε ο πατέρας μου-ο φωτοδότης ήλιος μου- και δεν μπορούσα με τίποτα να το χωνέψω, όπως δεν μπορώ ακόμα να συνηθίσω στην ιδέα ό,τι τον έχασα κι ας έχουν περάσει 2,5 χρόνια!Αυτό το ‘σχισα, γιατί δεν μπορούσα να το διαβάζω, μου ήταν πολύ οδυνηρό!
Αυτό το ξεκινώ τερματίζοντας μια πολύχρονη σχέση που ‘χε καταντήσει προβληματική. Ελπίζω να ‘χει καλύτερη τύχη!
Ωχ! Πάλι εκτός θέματος βγήκα!

3 thoughts on “Αγαπητό (;) μου ημερολόγιο

  1. nicola beerman

    Kατα την αποψη μου ειναι πολυ υγιες να κανεις συνειρμους και να οδηγεισαι εκτος θεματος.Μπορει να μην ειναι αποδεκτο απο καθηγητες αλλα επιβαλλεται στη ζωη αν θελουμε να μην ειμαστε πιονια και να κατανοουμε σε βαθος…
    π.χ. τρωω στο τραπεζι και συζηταω αν πετυχε το φαγητο.Μετα απο λιγη ωρα αμπελοφιλοσοφιας και σχολιων για τη Βεφα και το Μαμαλακη πεταω το εξης που ειναι εκτος θεματος:»εχουμε ενα γεματο τραπεζι και παραπονιομαστε.Ποσοι ανθρωποι δεν εχουν φαει το τελευταιο 24ωρο ουτε μια φετα ψωμι;»
    …μπορει να’μαι εκτος θεματος αλλα ειμαι ανθρωπος…

  2. renata

    Υγιείς τους βρίσκω τους προβληματισμούς σου. Κι εμείς με την αδερφή μου απ’ αλλού ξεκινάμε και αλλού καταλήγουμε, αλλά καμιά φορά φοβάμαι μην καταντώ κουραστική. Ευχαριστώ για την επίσκεψη!

  3. ellinida

    Ασε τις σκέψεις και τα λόγια σου να πετάνε σαν πεταλούδες . Γράφε ότι αισθάνεσαι , για τον εαυτό σου και ποτέ για τους άλλους .

Σχολιάστε

